Nezer
Użytkownicy-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd:
Olkusz
Osiągnięcia Nezer
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Pierwsze od czego powinieneś zacząć to sprawdzić napięcie ładowania przy odpalonym silniku. Miernik na klemu aku i powinieneś mieć około 14V przy włączonych światłach przy niskich obrotach może trochę nieznacznie spadać. Jeżeli będzie wyższe niż 15V to może być powód ciągłego palenia żarówek. Jako, że napisałeś iż problem dotyczy także tylnej lampy obstawiam, że coś niedobrego dzieje się z ładowaniem. No chyba, że przy 12V instalacji kupujesz żarówki 6V
-
Ok Dzięki za info Pozdrawiam
-
Witam Poszukuję sprawdzonego warsztatu w okolicach Olkusza/Katowic co by się zajął głowicą do CB 650 z 82r. W grę wchodzi docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy i naprawa jednego przeciągniętego gwintu M6 przy pokrywie zaworów. Ma może ktoś fachowca godnego polecenia? A tak swoją drogą ile taka przyjemność może kosztować ?
-
Witam Pierwsze co bym sprawdził to napięcie ładowania, możliwe że jest za duże to i żarówy pali, tyko że wtedy aku też by dostało po d*pie. Druga sprawa jakie żarówki kupujesz. Jedna kupiona na szybko w jednym z hipermarketów starczyła mi raptem na jakieś 2 dni jazdy
-
Witam Znalazłem tutaj trochę drogo ale są. Spróbuj jeszcze zadzwonić do salonu i podać nr części zobaczysz co zaproponują.
-
Pytanie dobre zaplecze techniczne, dużo zapału i ciepliwości
-
Witam. Po kilku latach znów wracam na dwa kółka za sprawą wiekowej CB 650 z 82 roku. Aktualnie trwa długi proces przywracania babci do życia Do zobaczenia w trasie.