Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

zibolek

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zibolek

  • Urodziny 29.09.1985

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Świętochłowice
  • Interests
    Problem z ksero ? Chętnie pomogę!

Osiągnięcia zibolek

  1. Widzisz za późno odczytałem tego posta. Ja już u siebie wymieniłem i śmiga jak złoto. Co ciekawe mój regulator nie był od spodu ani wylany, peknięty czy wybrzuszony, a takie kłopoty robił... jak go przemierzyłem miernikiem, to na każdym pinie miał zwrcia... masakra. Kupiłem Borga z tego linka z Allegro, odebrałem sobiście w Zabrzu, fajny sklep tak btw.
  2. Tak też mi się wydaje, że problem z tym regulatorem był od początku, i pewnie w sumie nie potrzebnie kupowałem nowy aku, a problemu przez zimę nie zauważyłem, bo aku nowy w domu trzymałem... W każdym razie kupię jutro ten regulator, w Zabrzu w sklepie znalazłem, masz może jakieś doświadczenie z tym sprzedającym i jego produktami ? 1. No name Taiwan: http://allegro.pl/regulator-napiecia-yamaha-tdm-tdr-tw-xj-xt-tt-xj-s-i4149507315.html 2. Borg - http://allegro.pl/regulator-napiecia-yamaha-tdm-850-91-95-i4155588647.html 3. SHINDENGEN - http://allegro.pl/regulator-napiecia-yamaha-tdm-tdr-tw-xj-diver-xt-i4192465088.html
  3. Cześć Panowie, chciałem odświeżyć temat. Teraz mam taki problem z XJotą - zauważyłem, że jak postoi w garażu przez max 2 dni, czasami nawet krócej, to rozładowuje się akumulator. Poczytałem trochę w necie na ten temat i ustaliłem, że przy wyłączonym moto pobór prądu wynosi 0,05 ampera ( chyba tak się mówi, bo elektryk ze mnie żaden ). Idąc tym tropem poodpinałem wszelkie kostki (odbiorniki prądu) i doszedłem do tego, że regulator napięcia generuje właśnie ten pobór. Jak go odłączę to wskaźnik miernika wynosi 0,00. W związku z tym moje pytanie, czy na wyłączonym moto regulator napięcia ma prawo pobierać jakikolwiek prąd ? Według mnie nie i należy go wymienić, ale proszę o upewnienie mnie w tym, bo koszt nie mały. Z góry dzięki za w miarę szybką odpowiedź, bo chciałbym coś pośmigać w Majówkę jeszcze...
  4. Cześć wszystkim, jakiś czas temu głośno było w mediach o gangu motocyklistów, który w NY zlał gościa, który to przejechał swoim SUVem po moto i jego kierowcy. Jak nie trudno z relacji w mediach było wywnioskować, całkowita wina skupiła się na motocyklistach... Ostatnio natrafiłem w necie na bardzo specyficzny reportaż specyficznego Pana, którego na pewno znacie, ale na prawdę warto go zobaczyć i wyciągnąć wnioski jak media potrafią manipulować... LINK: Acha, wiem, że ten dział może nie do końca na ten temat, ale mimo wszystko i tak najbardziej mi jakoś tu pasuje. W razie czego proszę o przerzucenie do innego działu. Pyrsk
  5. zibolek

    Witam serdecznie!

    Żona by chciała bo moja teściowa jeździła ale się boi... zobaczymy dzięki za wsparcie ! musze jej to pokazać!
  6. OK Panowie, w koncu moto odpalił aparat zapłonowy naprawiony. Jakby kto potrzebował tych kondensatorów to niech pisze... mam jeszcze 2 na zapasie. Co do braku świateł, to przyznam się, że nie wpaśłem na to, że wszystkie żarówki się spaliły... bije się w pierś... mam nadzieję, że jutro poskładam platiki o w drogę Winą wszystkiego według mnie był stary aku...
  7. widziałem to, ale znalazłem dokładnie taki potrzebny i zakupilem 4 sztuki na zapas, taniej niż na allegro, zatem jakby ktoś potrzebował to zapraszam. Ale dzięki za zainteresowanie.
  8. no właśnie... nigdzie nie ma... ktoś ma dojście do tego cuda 2SD2141 ?
  9. zibolek

    Witam serdecznie!

    Przyjęte do wiadomości Dodam, że starsi forumowicze mogą mnie kojarzyć z dwóch rzeczy: 1. Zrobiłem kiedyś akcję testowania pianek do czyszczenia szybek kasku - wysyłałem za friko do kilkunastu osób 2. Posiadałem kiedyś i podzieliłem się dosyć dużą bazą serwsisówek do motorków... niektórzy do dziś mnie o to pytają Potem już moto nie miałem, studia, nauka, praca, teraz dziecko... ale może powoli wrócę do rzeczywistości Na koniec jeszcze dodam, że jeżeli ktoś z Was potrzebowałby dobreo sprzętu drukującego do firmy, to niech udeża śmiało, myślę, że dobrze doradzę... pyrsk!
  10. Tak, sprawdzałem z odpiętmy modułem - żadnej zmiany. Naprawię moduł, a jak to nie pomoże, to będziemy dalej szukać, ważne, że jest od czego zacząć
  11. jednak mnie nos nie zawiódł, rozkopałem moduł zapłonowy i coś w nim popalone jest(to czarne coś przepuszcza na nóżkach napięcie w każdą stronę), zdjęcie: http://imageshack.us/photo/my-images/560/img20130609174256.jpg/ Jutro wędruje do elektronika - może go uratuje, a jak nie to kupie inny. W każdym razie gdyby ktoś chciał rozkopać to ustrojstwo, to cięzko jest, bo płytka wpuszczona jest w "szyny" w obidowie dodatkowo wypełnione klejem... trzeba się naszarpać... ciekawi mnie jednak, czy to spowodało też brak oświetlenia ?! czary... bo w schemacie elektrycznym się nie dopatrzyłem związku... pzdr
  12. Nowe spotrzeżenia: 1. jest podświetlenie zegarów i długie światło - tylko tyle 2. aparat zapłonowy się bardzo grzeje i trochę śmierdzi spalonym - zabieram się za niego.
  13. Dzięki pomocy mariana65 ustaliłem, że ta skrzynka to aparat/moduł zapłanowy. dory za lamerskie pytanie, ale czy on również odpowiada za pracę silnika podczas jazdy i pracę na wolnych obrotach czy tylko za rozruch ? Dodam, że jest bardzo gorący i to właśnie on śmierdzi spalenizną, a nie regulator napięcia jak napisałem w pierwszym poście...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.