Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

niunius71

Użytkownicy
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia niunius71

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Większośc moto jeśl posiada awaryjne fabryczne po przekręceniu kluczyka. W motocyklu stacyjka działa jak główny wyłącznik prądu, nie tylko zapłonu bo za to jest odpowiedzialny przełącznik przy prawej manetce a nie tak jak w puszkach gdzie po wyłączeniu kluczyka działąją pewne odbiorniki.
  2. Witam. Konstrukcja własna i jak najbardziej prosta w minimalnej ingerencji w orginalną instalacje elektryczną moto. Zasilanie z bezpiecznika lub akumlatora przez bezpiecznik max 10 amper, przełącznik dowolnej konstrukcji wedle upodobań, przerywaczkierunkowskazów ( ja zastosowałem z poloneza to koszt 35 zł ) dwie diody jednokierunkowe. Podłączyć pod przewody zasilające kierunkowskazy p+l ( obojętnie przód lub tył ) i wszystko gra. Niestety jest problem z dodawaniem załączników bo wstawiłbym taki prost schemat. Jak ktoś chce niech poda naPW meila to podeśle
  3. w tym samym celu zamontowałem u siebie. miałem poprzednio w CBX teraz mam VFR i też zamontowałem
  4. Witam. Tu masz najprostszy układ świateł awaryjnych do samodzielnego montazu. U mnie działa bez zarzutu już drugi rok. W skład wchodzą: -przerywacz kierunkowskazów od poloneza koszt 25zł-dwie diody jednokierunkowe koszt 3zł-jakiś przełącznik pod rękeMyśle że nie powinno być problemów z podłączeniem Post edytowany: 23.09.2010 22:10 Post edytowany: 23.09.2010 22:12----------Mam jakiś proble z wstawieniem załącznika więc wysyłam na PW
  5. Witam. Ja też się zjawie jak zwykle chociaz szkoda że to już zakończenie
  6. Witam. Ja tam się pojawie pod Domino i zobaczymy co tam będzie. Wkońcu w tym roku w naszym mieście nie było żadnego zlotu ani parady
  7. niunius71

    Vfr

    Witam. Też jestem szczęśliwym posiadaczem VFR 750 F RC24 i cóz moge powiedzieć. Moto zaje.....ty. Wygodny ,mocny i ogólnie super jak dla mnie
  8. Witam. Moim skromnym zdaniem ( doświadczenie z serwisów samochodowych ) problem może leżeć w oporności impulsatorów które zmieniają swoje wartości po rozgrzaniu. Musisz sprawdzić w serwisówkach ile powinny mieć oporności i zmieżyć na zimnym i w momencie kiedy nie odpala. Duże różnice mogą prowadzić do niezgodności w odczycie impulsów przez moduł zapłonowy. Tak się dzieje w samochodach dość często to i naszych maszynkach może się zdażyć
  9. Witam. W katowicach tu masz stronke: http://www.tomekmotor.com.pl/Chłopaki znają się na rzeczy
  10. Witam. Taka cisza nastała po zlocie, ani fotek ani filmów. Znalazłem jeden na YOU TOUBE: http://www.youtube.com/watch?v=_JOz9vNiFUINie jest mój ale można pooglądać
  11. Miejmy taką nadzieje. zbliżają się dni Rudy Śląskiej ale jak narazie cisza
  12. spoko. podejrzewam że nawet jeśli bedzie mało potwierdzeń to ludziska i tak się zjadą jak zawsze. ja tam się melduje
  13. napewno CBX 550f z silnikiem PC04. Sam taką posiadam i wiem że trzeba mieć talent by ją zarrznąć. Przyzwoite i dobre moto
  14. niunius71

    Honda Cbx 400/550

    kolego super zabawka. sam posiadam CBX 550F z 1984 roku. W razie potrzeby służe własną opinią i mam troszke materiałów i serwisówek do tego modelu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.