betarr50 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 jak wyjeżdżam z garażu to ma moc ale jak przejade z 200 m to zaczyna go mulić nie wchodzi na wyskie obroty . Jest na silniku am6 więc powinien chodzić tylko na wysokich po górę ledwo jedzie. Jak się go gazuje na sprzęgle to na wysokich przerywa i często gaśnie. śiweca byłą wymieniana, a gaźnik czyszczony kompresorem. Potrzebuje szybko pomocy bo ojciec powiedział że jak tego szybko nie zrobię to motocykl leci na sprzedaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaca_k Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Ile jeszcze tematów założysz? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Gaźnik do mycia i porządnej regulacji! Wygląda na za bogatą mieszankę. Kompresorem to se możesz w nos dmuchnąć. Jakby nie pomogła obsługa gaźnika, trzeba by się przyjrzeć filtrowi powietrza, zasilaniu w paliwo (kranik, osadnik,filtr lub pompa paliwa - nie znam szczegółowej budowy tego modelu), później cewce zapłonowej, może modułowi zapłonu, o ile jest. Jak wyglądała świeca, którą wykręciłeś? Jak wygląda obecnie założona? Stan/kolor/nalot na świecy bardzo dużo mówi o stanie technicznym i regulacji jednostki napędowej. Polecam oddać sprzęt w ręce, które wiedzą, co robią. Żużu 77; Cieszyn; R1200RT '05 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.