Chinukai Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Taka sytuacja, Po renowacji alternatora (przewijanie jednego spalonego obwodu prawdopodobnie z przyczyny regulatora) i wymianie regulatora napięcia, znowu zaczął przygasać zegar licznika i opada wskazówka obrotomierza podczas jazdy, w tym idzie też spadek obrotów (szaleją obroty) i spadek mocy, nie równa praca silnika. Czasami miałem tak że musiałem wyłączyć światła by w ogóle odpalić moto nawet nie kręcił rozrusznik. Główny problem że to anglik. Mniej popularny dla mechaników. A więc potrzebny mechanik lub spec który będzie chętny zajrzeć, bo ja rozkladam ręce. A sezon w pełni nadchodzi wielkimi krokami. Okolice Bytomia, Radzionkowa. Pomocy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Wymontuj alternator i zawieź go do Simaru w Czeladzi na ul.Szyb Jana 1.Nigdy nie mialem problemów z jakością usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TURBO1000 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Wicherku zapytam z rozpędu ile skasowali sa włocha? mam kosmiczne jaja z ładowaniem , mierzylem zmienny i niby jest ok , ale chyba wole zrobic przewije i miec z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Akurat nie regenerowałem u nich alternatora motocyklowego.Oddawałem silniki z maszyn przemysłowych, a obecnie z silniki z wózków widłowych. Jak narazie wtopy nie zaliczyli. Przypuszczam, że z motocyklowym altkiem poradzą sobie równie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.