Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Potrzebna pomoc przy Triumph Daytona 600, 2004r.


Chinukai

Rekomendowane odpowiedzi

Taka sytuacja, Po renowacji alternatora (przewijanie jednego spalonego obwodu prawdopodobnie z przyczyny regulatora) i wymianie regulatora napięcia, znowu zaczął przygasać zegar licznika i opada wskazówka obrotomierza podczas jazdy, w tym idzie też spadek obrotów (szaleją obroty) i spadek mocy, nie równa praca silnika.

Czasami miałem tak że musiałem wyłączyć światła by w ogóle odpalić moto nawet nie kręcił rozrusznik.  

Główny problem że to anglik. Mniej popularny dla mechaników.

 

A więc potrzebny mechanik lub spec który będzie chętny zajrzeć, bo ja rozkladam ręce. A sezon w pełni nadchodzi wielkimi krokami. 

 

Okolice Bytomia, Radzionkowa.

Pomocy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie regenerowałem u nich alternatora motocyklowego.Oddawałem silniki z maszyn przemysłowych, a obecnie z silniki z wózków widłowych. Jak narazie wtopy nie zaliczyli.

Przypuszczam, że z motocyklowym altkiem poradzą sobie równie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.