grzeg1997 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Witam.mam problem kupiłem kawasaki 305 pojeździłem chwile uznalem że trzeba zawory ustawić.rozkreciłem kopułe poustawialem teraz gdy założyłem wszystko jak cza nie odpala tak jakby coś sie zablokowało myślę że rozrusznik padł zresztą zobaczcie na filmik.https://youtu.be/R7Z81Z5FUVcGdy odrece tą zasłone od zaworów kreci rozrusznik. nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 słabe aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg1997 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Aku Jest dobre nawet jezeli podepne poprzez kable od samochodu nie zakreci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koodłaty Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 A te kable od samochodu masz jakieś porządne czy ala biedronka? miałem kiedyś bardzo podobną sytuacje też rozładował mi się aku w moto i chciałem odpalić od samochodu za pomocą super kabli z jakiegoś marketu i moto nawet nie zakręciło (a kable były funfel nówki) i woziłem normalny grubszy przewód miedziany i odpalił bez zająknięcia. a najlepiej jak byś miał jakiś pewny akumulator na podmiankę i wtedy sprawdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg1997 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Kable są idealne aku sie ładuje już 21h i nic się nie zmienia. Nawet nie ruszy a światła działają postojowe i klakson też chodzi może pierdolnoł rozrusznik.Jak sciogne tą kopułe na zaworach to jak zaczne krecic to kreci wałem.https://www.youtube.com/watch?v=hHZerejI0Gk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 więc teraz na logike.. przeskoczył Ci rozrzad i zawór otwiera sie w momencie gdy tłok idzie do góry.Najwieksza Twoja głupota było uzywanie rozrusznika.. rozrusznik potrafi w takiej kolizyjnej sytuacji zgiąc zawór Więc w takiej sytuacji :ustaw wał tak aby 2gi tłok był w górnym maksymalnym połozeniu, dokłądniej znaki masz na wale przy czujniku magnetycznym.Jeżeli na danym cylindrze tłok bedzie u góry w TDC to zawory maja byc zamkniete a wałek bedzie miał ustawienie krzywkami w dół Powinny tam być na kole z wałka znaki.Jezeli rozrzad jest dobrze poskładany to problem tkwi gdzie indziej, nie mniej jednak zawsze kreciłes silnikiem bez świec(bez kompresji) iwęc jezeli wszystko byłoby ok to obracałby sie normalnie.Na przyszłośc, zawsze robiąc cokolwiek z rozrzadem nalezy na sucho kręcac wałem korbowym za pomoca klucza sprawdzic sob ie czy nic sie nie blokuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.