yaca_k Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Właśnie jestem po wymianie łożyska główki ramy. Miałem jeszcze kulkowe i już był lekko wyczuwalny przeskok przy przejściu przez centralne położenie. Trochę zabawy miałem z wyciągnięciem górnej bieżni, ale ogarnąłem temat. Dociągnąłem łożysko na tyle, żeby skasować luz i jeszcze trochę ok. 1/8 obrotu. Niestety, ale momenty obrotowe dokręcania w serwisówce są podane tylko dał łożysk kulkowych, a obecne to stożkowe wałkowe. Kierownica chodzi lżej niż wcześniej i XJ prowadzi się jakby posłuszniej, ale tutaj pojawia się moje pytanie: jeśli puszczę kierownicę poniżej 30 km/h, to motocykl zaczyna wężykować. Wiem, że to poniżej granicy efektu żyroskopowego, ale wcześniej tego nie było. Przy wyższej prędkości jedzie jak po sznurku, jeśli puszczę kierownicę. Przy hamowaniu i zakrętach również nie ma żadnych niepokojących objawów. Czy takie zachowanie jest normalne, czy powinienem jeszcze trochę dociągnąć łożysko? To mój pierwszy sezon i pierwsze moto, więc nie mam porównania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.