Bazyl84 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam Mam problem z lagami w moim GPZecie jest coś dziwnego na nich nie wiem czemu to służy i teraz moje pytanie jest takie czy można to zdemontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 To bardzo proste, to obraczki z uszczelnieniami, które kiedyś zakładano na poslizgu (tzw wazelinie bezkwasowej).Obie obraczki służyły do "dopompowania" zawieszenia powietrzem"Jak wysuniesz rury amortyzatora to w tym miejscu amory sa nawiercane.Normalnie to demontujesz i przy montażu sprawdz czy wszystko jest szczelne - wtedy spełnia swoje zadanie.element 92055A najlepiej poprostu kupic na miare kpl takich oringów i da nowe, wazne by wchodizły w miare płynnie/ciasno/z poslizgiem, wtedy amortyzator trzyma cisnienie:)po złozeniu reczna pompka nabij 0,8 atm i miłego hulania:)p.s. sprawdź sobie stan pierscieni teflonowych - tzw panewek slizgowych. Moze warto byłoby go zalac olejem 15W ze wzgledu na wiek/przebieg motocykla 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyl84 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 No chyba dokładniej się tego nie dało opisać Mam jeszcze dwa pytania co to przedniego zawieszenia 1. Ile wlać oleju w każdą z lag.2. Gdybym chciał się tego całkowicie pozbyć czyli zdemontować i zaspawać dziury czy to dobry pomysł ? czy to jest sposób regulacji przedniego zawieszenia poprzez większe/mniejsze ciśnienie ? Przepraszam za pewnie głupie pytania nie jestem mechanikiem choć zdarzało mi się grzebać przy motocyklach do tej pory raczej kupowałem motocykle po szlifie i spawanie plastików opanowałem do perfekcji . Przypadkiem udało i się kupić GPZtkę w strasznym stanie kilka lat nie jeżdżoną i postanowiłem dać jej drugie życie jednak winnym wcieleniu a dokładniej jako cafe racer. Wiem że w tym momencie pewnie zostanę zlinczowany za zniszczenie tak pięknego klasyka, nie było to dla mnie prosta decyzja długo się nad tym zastanawiałem bo GPZ sam w sobie jest pięknym motocyklem jednak cafe racer był od lat moim marzeniem i jeśli nie nie podiął bym się teraz budowy cafe racera to pewnie bym już nigdy tego nie zrobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 1. podaj model i rocznik.2. zostaw w oryginale, powietrzem troszke "utwardzasz" zawieszenie wedle zasady ze powietrze ejst ścisline / ciecz znacznie mniej (lub wrecz niewiele) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyl84 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Teoretycznie w dowodzie jest wpisane KZ750 nie mam pojęcia czemu bo jest to GPZ750 i teraz nie wiem co za literka jest po 750 Rocznik wydaje mi się że 85 nie pamiętam dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 srednica rury 36 - 200 / 200 cm3 olej 10W20 37 - 271 / 271 cm3 olej 10W20VIN: ZX750G (38 prawdopodobnie) 318 / 318 cm3 olej 10W20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyl84 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dziękuję jeszcze raz za pomoc W weekend biorę się za rozbieranie przedniego zawieszenia rur muszę wypolerować i tak jak radziłeś zostawię to coś do dopompowywania, zastanawiam się tylko w jakim stanie są te oringi uszczelniające i czy gdyby zaszła konieczność wymiany ich czy je gdzieś dostanę albo coś podobnego dopasuje, komplet nowych uszczelniaczy już mam i w sumie co tylko się da to staram się wymienić w tym motocyklu. Jestem nowy na tym forum tak na prawdę nigdy jeszcze nie korzystałem z tego typu pomoc przy motocyklu i widzę że bardzo dużo straciłem. Widzę światełko w tunelu przy budowie wymarzonego cafe racera dzięki takiej pomocy i takim ludziom pewnie będę miał jeszcze dużo pytań i postaram sam się udzielać być może moja dotychczasowa wiedza jakoś się tu przyda Korzystając z okazji (widzę że mam do czynienia z kimś kto zjadł zęby na motocyklach) i odbiegając od tematu jeśli można to mam pytanie. Po przerobieniu kierownicy (założyłem kierownice na lagi od CBR 600f1) nie pasuje mi obecna pompa hamulcowa stara była na wygiętą kierownicę i jak ją założę to kiepsko to wygląda potrzebuje coś do tego motocykla czy przychodzi Ci do głowy jakaś prosta nie za droga pompa od jakiegoś motocykla. przyznam szczerze że zabierając się za przebudowę tego motocykla zakładałem że wyniesie mnie to od 2000 do 3000 tys, wydałem już 3000 i potrzebuje jeszcze przynajmniej drugie tyle mam nadzieję tylko że uda mi się go uruchomić i odwdzięczy się za ten czas przy nim spędzony frajdą z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 oringi na dowolny wymiar kupisz w passarotti 41-506 Chorzów, Armii Krajowej 61Zrób zdjęcie jak to wizualnie wyglada z ta kierownica to cos poradze:)"kto pyta nie błądzi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyl84 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Spoko w weekend jak będę w garażu to zrobię zdjęcie Pozdrawiam Miłego wieczorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyl84 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Poradziłem sobie z tą pompą nawet znalazłem u siebie w garażu jakąś od GSXR 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.