maciek88 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Korzystając z pięknej pogody, chciałem sobie dzisiaj pośmigać. Motocykl nie chciał odpalić, więc wziąłem prostownik, podłączyłem, poczekałem chwilę, wreszcie odpalił. Pięknie było usłyszeć znów ten dźwięk po dłuższej przerwie. Silnik początkowo miał niskie obroty, więc dodałem odrobinę gazu. I usłyszałem takie... "cyk" lub "pstryk" i manetka zrobiła się luźna. Ten drobny dźwięk pochodził właśnie z okolic manetki. Moto nie reaguje na gaz, manetka nie powraca do swojej pozycji. Czy ktoś wie jak dokładnie jest zbudowany mechanizm manetki i co tam mogło strzelić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 By zdiagnozować usterkę trzeba rozkręcić prawy przełącznik ( włącznik rozrusznika )W jego obudowie znajduje się tzw. rolgaz do którego przychodzą dwie linki od gaźników. Mogła strzelić inka otwierająca przepustnice lub jej zaczep na manetce.Jeśli tutaj będzie wszystko w porządku to wystarczy pociągnąć za wystające z pancerzy linki by stwierdzić czy któraś nie jest zerwana. Jeśli linki i rolgaz będą w porządku to pozostaje zerknąć do gaźników, i sprawdzić mechanizm otwierający przepustnice. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.