UnGagEd Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Tak, to znowu ja z moimi problemami Otóż chodzi o to, że zamówiłem nową szybę, trochę większa niż oryginalna i oczywiście głupiemu zawsze piach w oczy Zamontowałem ją, a dzisiaj pojechałem na imprezę i zacząłem parkować moto.Przychodzi czas na blokadę koła (standard - przekręcenie kierownicy, kluczyk i po sprawie)Przekręcam kierownicę ile się da i chcę przekręcić kluczyk, a on sztywno nie chce iśćokazało się, że nie mogę do końca skręcić kierownicy bo duża szyba blokuje mi to (brakuje 1-2cm, zachacza z prawej strony o zbiorniczek, a z lewej o lusterko).Jedyne co przyszło mi w domu na myśl to przycięcie szyby na końcówce, ściąć taki łuk.No i tak, niby najlepiej zrobićby to z lewej strony (bo tam brakuje mniej), ale nie mam pewności, czy przy skręcie koła w prawo blokada zaskoczy (zawsze blokowałem tylko na lewą stronę).No i pytania- Czy w Varadero 125 2004r koło można zablokować po skręceniu kierownicy w obie strony, czy tylko na lewo?- Jak przycinać akrylową szybę, to szlifierką kątową z cienką tarczą?- Jak przytnę to po wyszlifowaniu drobnym papierem nie będzie pękała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Kontówka bedzie sie szyba topić ma duze prawdopodobienstwo strzelenia, wyzynarka też ciezko bo szarpie jak cholera.Najlepsze wyjscie to drut oporowy i topienie tego albo szlifiera stołowa i sciaganie potrochu az bedzie git. Skoro to szyba dedykowana do wiadra to moze da sie lekko przestawic sama kierownice góra/doł i nic nie bedzie trzeba ciac?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UnGagEd Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 kierownicę trzeba by podnieść o 2 cm w górę, ale czy się da tak to ja nie wiemszybka dedykowana pod moje wiaderko, ale akcesoryjna, wyższa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Popusc koniki i przestaw kiere zaznacz na tasmie lakierniczej pierwotne połozenie kiery zeby było wiadomo jak ewentualnie wrocic do pierwotnych ustawien:) Blokada kiery w moto jest tylko po skreceniu koła w lewą strone, z odwrotnym blokowaniem sie nie spotkałem. Szybe kiedyś ciołem, ale piła tasmowa z bardzo drobnymi zebami, sądze ze dostepu do takiego sprzetu nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UnGagEd Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 no piły taśmowej nie mam, jeżeli blokuje się tylko w lewo, to trochę lipa, trzeba będzie kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzuki Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 ...Blokada kiery w moto jest tylko po skreceniu koła w lewą strone, z odwrotnym blokowaniem sie nie spotkałem.... U mnie w kawie er-5 da się blokować kierę w obie strony. Po skręceniu w prawo o ile pamiętam, to świecą się chyba światła postojowe, jak by trzeba moto zostawić np. przy drodze słabo oświetlonej czy coś. Po skręceniu w lewo normalna blokada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Postojówki to jeden "klik" w lewo kluczem w stacyjce za blokada kiery Czyli off-lock-postojoweZ Erka nie miałem do czynienia - jeszcze..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.