sssebusss Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Witam,mam problem z odpaleniem motocykla (Suzuki GSF 600 Bandit '99) po ziemie. Akumulator jest dobry, świece nowiutkie. Podczas dalszego szukania problemu napotkałem bardzo dziwną sytuację - po otworzeniu pokryty filtru oleju wyleciało z niego bardzo dużo benzyny. Można powiedzieć, że prawie cały filer powietrza był zalany. Motor udało mi się odpalić, lecz po krótkiej chwili zarzyna pluć benzyną z zaznaczonego otworu (nad gaźnikami): - http://imagizer.imageshack.us/a/img716/7662/ot3n.jpg - otwór z którego pluje został zaznaczony na czerwono- http://imagizer.imageshack.us/a/img841/4319/3qt8.jpg - jak widać jest trochę mokro- http://imagizer.imageshack.us/a/img716/5347/0b4w.jpg - przewód, który prowadzi do tego otworu. Zastanawia mnie co to jest za urządzenie zaznaczone pytajnikiem. Te urządzenie jest zamontowane na głowicy silnika (http://imageshack.com/a/img849/8207/u9oh.jpg) Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem i mógłby mi poradzić co może być nie tak z moim sprzętem. Pomocy! / zapraszamy do powitalni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 moja hipoteza: ten przewód to odma, prawdopodobnie przelewają Ci gaźniki i paliwo dostaje sie do oleju podnoszac jego poziom co w rezultacie powoduje wyrzucanie nadmiaru oleju przez odme.Gaźniki na stól do sprawdzenia poziomy paliwa, zaworki iglicowe, uszczelki pokryw komór pływakowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_ Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 w jakiej pozycji masz kranik ? jesli na PRI to masz ustawione na przelew czyli paliwo leci caly czas, przelalo gazniki i poszlo do oleju. czyli olej do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 ten wężyk idzie do pair. Ma za zadanie dopalać spaliny. Sprawdź kranik czy nie przepuszcza, i to co pisał Danvield. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Pierwsze generacja chyba nie miała PAIR-a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dokładnie PAIR (pulsed Air Injection) Pojawił ise w 2005 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 No masz racje, to nie pair. Z paira idzie też taki sam wężyk.No to ciekawe bo ja mam 2002 rok i mam paira Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 http://pl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_/_Seria_Bandit wsio w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Sranie w banie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9a2fc548909dfc89.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssebusss Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dzięki wielkie za tak szybką odpowiedź. Jutro postaram się przy tym przysiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.