gfranek Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Wczoraj w nocy w Częstochowie buchnęli mi z garażu motocykl, rower i do niego przyczepkę oraz osprzęt do nich jak by ktoś gdzieś zauważył mój motocykl, to z góry dziękuję za pomocIII komisariat Policji w Częstochowie prowadzi dochodzenie34 372-15-86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musashi28 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Skurw...syństwo. Oby im ręce uschły i swędziały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gfranek Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Więcej szczegółów od poprzedniego właścicielaGmole henriego, stelaże MAT, na stelażach Ucha stalowe do narzędziówki, brak oryginalnej. Koła pomalowane na srebrno razem z piastami i szprychami - może się rzucić w oczy jak będzie szedł na częściKierunki przeniesione na blaszkach robionych dla mnie przez Darkojaka - prawdopodobnie nikt nie ma takich samych. Olejarka, sterowania na stałe przytwierdzone do dekielka bezpieczników, zbiornik pod lewym, tylnym boczkiem, dysza dorobiona z przewodu hamulcowego (miedź.)Skomplikowana instalacja elektryczna do sterowania halogenami i grzanymi manetkami, woltomierz, z termometrem (na stałe wklejonym w kratkę po prawej stronie, poniżej lampy przedniej- będzie trzeba rozwalić, żeby to zdjąć - kolejna cecha szczególna. Grube kable pociągnięte od aku pod bakiem, z przodu cztery przekaźniki. "Customowe" rozcinane gumowe gniazda na bezpieczniki dod. instalacji (żeby poprowadzić gruby kabel bezpośrednio do bezpiecznika). Pod siedzeniem stelaż z bardzo grubych trytek. Prawy tylny stelaż miał poszerzany otwór dolny - nie jest okrągły, tylko delikatne jajko, żeby dało się spasować - może komuś rzucą się w oczy stelaże same. Kolejna cecha szczególna - silnik, a dokładniej gaźniki - linka otwierające - mocowanie przy gaźniku na kole jest po zewnętrznej stronie delikatnie ukruszone przez nieumiejętnie zakładanie nowej linki. Charakterystycznie pospawane bolce mocujące boczne plastiki - w szczególności lewy tylny plastik, gdzie końcówka dorobiona poksipolem na "wgrzanym" gwoździu. Światło stop dodatkowe na płycie kufra (zostaną dziury). Mocno pocięta instalacja do tylnych kierunkowskazów, pozycji i stopu - kilkukrotne zmiany zostawiły dużo miejsc gdzie kable są poskręcane, bądź polutowane, owinięte taśmą, lub puszczone w rurce. W tylnym kole 5 gum zabieraka jest "w komplecie" parami, jedna jest rozerwana i jest w dwóch osobnych kawałkach. Pomalowane na srebrno razem ze starą zębatką śruby mocujące charakterystycznie rzucają się w oczy na tle nowej czarnej.Przednia szyba nie mocowana na oryginalne "ściskające się gumki", tylko na śruby + podkładki z gumą. Pomiędzy czachą a szybą przyklejone brązowe uszczelki okienne. Szyba MGG wysoka + deflektor Darkojak regulowany. Dolne mocowania czachy są przewiercone w dwóch miejscach (poprzedni właściciel łapał w tym miejscu trytkami, ja dołożyłem tulejki rozporowe). Zdaje się, że są też dla bezpieczeństwa ściśnięte trytką i opierdzielone poxipolem. Nowe gumy amortyzatora, czarne, łapane na trytki (nie na metalowe obejmy jak oryginalne) z logiem na dole po bokach.Osłony chłodnicy "poszerzone" kawałkiem gumy/plastiku przyłapanego zszywkami. Dwie zapalniczki w wypełnieniu zegarów po bokach - charakterystycznie wpasowane. W kilku miejscach pod siedzeniem przetarcia na stelażu "maźnięte" czarnym hammeraitem, żeby nie łapały rudego. W nóżce bocznej dorzucony jest kawałek blaszki pomiędzy "widełki", żeby skasować luz.Kufer z charakterystycznymi "uchwytami" na zamknięciu do mocowania dodatkowego bagażu.cała galeria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.