Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

gfranek

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Częstochowa

Osiągnięcia gfranek

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Więcej szczegółów od poprzedniego właściciela Gmole henriego, stelaże MAT, na stelażach Ucha stalowe do narzędziówki, brak oryginalnej. Koła pomalowane na srebrno razem z piastami i szprychami - może się rzucić w oczy jak będzie szedł na części Kierunki przeniesione na blaszkach robionych dla mnie przez Darkojaka - prawdopodobnie nikt nie ma takich samych. Olejarka, sterowania na stałe przytwierdzone do dekielka bezpieczników, zbiornik pod lewym, tylnym boczkiem, dysza dorobiona z przewodu hamulcowego (miedź.) Skomplikowana instalacja elektryczna do sterowania halogenami i grzanymi manetkami, woltomierz, z termometrem (na stałe wklejonym w kratkę po prawej stronie, poniżej lampy przedniej- będzie trzeba rozwalić, żeby to zdjąć - kolejna cecha szczególna. Grube kable pociągnięte od aku pod bakiem, z przodu cztery przekaźniki. "Customowe" rozcinane gumowe gniazda na bezpieczniki dod. instalacji (żeby poprowadzić gruby kabel bezpośrednio do bezpiecznika). Pod siedzeniem stelaż z bardzo grubych trytek. Prawy tylny stelaż miał poszerzany otwór dolny - nie jest okrągły, tylko delikatne jajko, żeby dało się spasować - może komuś rzucą się w oczy stelaże same. Kolejna cecha szczególna - silnik, a dokładniej gaźniki - linka otwierające - mocowanie przy gaźniku na kole jest po zewnętrznej stronie delikatnie ukruszone przez nieumiejętnie zakładanie nowej linki. Charakterystycznie pospawane bolce mocujące boczne plastiki - w szczególności lewy tylny plastik, gdzie końcówka dorobiona poksipolem na "wgrzanym" gwoździu. Światło stop dodatkowe na płycie kufra (zostaną dziury). Mocno pocięta instalacja do tylnych kierunkowskazów, pozycji i stopu - kilkukrotne zmiany zostawiły dużo miejsc gdzie kable są poskręcane, bądź polutowane, owinięte taśmą, lub puszczone w rurce. W tylnym kole 5 gum zabieraka jest "w komplecie" parami, jedna jest rozerwana i jest w dwóch osobnych kawałkach. Pomalowane na srebrno razem ze starą zębatką śruby mocujące charakterystycznie rzucają się w oczy na tle nowej czarnej. Przednia szyba nie mocowana na oryginalne "ściskające się gumki", tylko na śruby + podkładki z gumą. Pomiędzy czachą a szybą przyklejone brązowe uszczelki okienne. Szyba MGG wysoka + deflektor Darkojak regulowany. Dolne mocowania czachy są przewiercone w dwóch miejscach (poprzedni właściciel łapał w tym miejscu trytkami, ja dołożyłem tulejki rozporowe). Zdaje się, że są też dla bezpieczeństwa ściśnięte trytką i opierdzielone poxipolem. Nowe gumy amortyzatora, czarne, łapane na trytki (nie na metalowe obejmy jak oryginalne) z logiem na dole po bokach. Osłony chłodnicy "poszerzone" kawałkiem gumy/plastiku przyłapanego zszywkami. Dwie zapalniczki w wypełnieniu zegarów po bokach - charakterystycznie wpasowane. W kilku miejscach pod siedzeniem przetarcia na stelażu "maźnięte" czarnym hammeraitem, żeby nie łapały rudego. W nóżce bocznej dorzucony jest kawałek blaszki pomiędzy "widełki", żeby skasować luz. Kufer z charakterystycznymi "uchwytami" na zamknięciu do mocowania dodatkowego bagażu. cała galeria
  2. Wczoraj w nocy w Częstochowie buchnęli mi z garażu motocykl, rower i do niego przyczepkę oraz osprzęt do nich jak by ktoś gdzieś zauważył mój motocykl, to z góry dziękuję za pomoc III komisariat Policji w Częstochowie prowadzi dochodzenie 34 372-15-86
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.