Fresta Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Siema Wszystkim Mam pytanie, jak wymontować gniazdo zaworka iglicowego w gaźnikach z bandita 600 rok 1998 (Gaźniki KEIHIN CVK32) ? Podobno sączy mi się tamtędy paliwo i mam do wymiany uszczelke która się tam znajduje. Pytanie jak do niej sie dobrać ? Z góry mówie że zdolności manualne mam, próbowałem dziś szczypcami i robiłem to przez szmatke żeby za bardzo z zewnątrz nie uszkodzić gniazd jednak one nawet nie drgneły. Problem jest w tym że żadnymi większymi kombinerkami się tam nie da dojść i nie wiem co robić :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Z tego co widac, to 600 ma na stałe montowane gniazda i raczej nie ma tam uszczelnien, jezeli cos by ciekło to gaźniki do wymiany w takim razie.w 1200 wymieniałem cały zestawGniazda zaworków siedziały tak mocno że wkrecałem w nie wkrety i dźwignia kluczykiem 7 o łeb wkreta i wychodziły. Uszczelki były jak "plastik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresta Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Też właśnie dał bym sobie rękę uciąć że się nie wymienia... Musze się sam przyjrzeć temu cieknięciu i to ocenić, możliwe że paliwo się sonczyło dlatego ze dysze głowne nie były dokręcone zbyt mocno. Jutro poskładam komory pływakowe, wyreguluje/skontroluje poziom paliwa i sprawdze to raz jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresta Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Temat wrócił. Po dokładnym przyjrzeniu się gniazdom widać że sa na nich odciśnięte kółka z zaworka... Nigdzie na necie nie umiem znaleźć gniazd do moich gaźników no a coś z tym zrobić musze bo zastosowanie nowych zaworków na długo nie pomoże... Pytanie do Was chłopaki: Czy macie jakiś sprawdzony sposób na regeneracje gniazd do takiego stopnia żeby pozbyć się wgłębienia po zaworku ? Może porządnie naostrzone wiertło odpowiedniej średnicy (tylko jakiej ?) i precyzyjne "muśnięcie" na wiertarce stołowej ? Albo jakieś inne sposoby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Kiedys robiłem to recznie "gumka" dentystyczna do wygładzania zebów. zaworek idealnie pasowałWarto wziac z główka podobna do zaworka. Wiertarka i dremel odpada - spieprzysz a mosiądz jest delikatny.Do tego dokup 4x nowy zaworek iglicowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresta Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Dzięki za rade, będę kombinować skądś tą gumke. Zaworki już kupione, stare miały 2 lata tak więc guma mogła już nie trzymać ale mimo tego chce zrobić te gniazda dla spokoju na dłuższy czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 u mnie w B6 tez 98 rok,poki co odpukać silnik i gaziory suchutkie,ale zapewne będę musial tez to przerabiać,to już będę wiedział co zrobić heh:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.