Indicus Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Witam wszystkich, jak w temacie musze wymienic oponki w mojej cbr-ce, aktualnie jeżdżę na Pirelkach: Przód: 120/60 ZR 17 55WTył: 160/60 ZR 17 69WI tutaj moje pytanko, oraz wielka prośba do Was, bo znalazłem komplecik nowych opon, tyle że z nieco większym profilem: Przód: 120/70 17Tył: 180/55 17 Czy taki komplet opon spasuje mi na obecną felgę? i czy różnica w jeździe będzie w dużej mierze odczuwalna? wiadomo że głównie chodzi mi o wchodzenie w winkle?A może ktoś z Was ma do sprzedania podobny komplecik, jakichś używek? z góry dzięki za szybką odpowiedź, pozdrawiam!!! Ahaa zapomniałem zapytać jeszcze jedną rzecz, nie wiem jak t się stało ale jak jechałem ostatnio na garage nasmarować kete, to zauwazyłem że mam pane w tylnim kole, odkręciłem koło pojechałem do wulkanizatora i Panowie zakleili, a raczej zakołkowali oponkę. Mówili ale że nie zalecają jazdy na takich oponach, jakie jest Wasze zdanie na ten temat? bo póki nie kupię nowych gum to chcąc nie chcąc do końca sezonu bede śmigał na tych:P Pozdroo!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 wchodzenie w winkle na pewno Ci się pogorszy na szerszej gumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 O ile mi wiadomo to kołkowanie opon w moto jest dopuszczalne awaryjnie żeby zjechać w miarę spokojnie do domu. Raczej nie ryzykował bym szybkiej jazdy na takich gumach, ale na spokojnie i nie za szybko nic nie powinno się stać.Trzeba by tylko kontrolować często ciśnienie w takim kole bo jeśli będzie zbyt niskie to można zrobić sobie kuku...Co do innych rozmiarów opon to producent moto dobrał optymalne gumy do danego modelu i zazwyczaj zmiany pociągają za sobą pogorszenie właściwości jezdnych zwłaszcza w zakrętach. Niemniej niema że się nie da. Trzeba by tylko na nowo nauczyć się zachowania maszyny na nowych kapciach... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indicus Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Takie buty, nic muszę w takim razie jak najszybciej znaleźć póki co jakieś używki... a co rozumiesz przez pojecie "nie za szybko"...? hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ARTEK7 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 O ile tylni zamiennik opony wydaje się ok. to przód chyba nie bardzo. Jaki powód zmiany na więszą lać z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1024 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Witaj, mój brat jakiś czas temu "latał" na F2 o większych profilach nie jestem teraz pewien, ale chyba na identycznych jakie chcesz założyć na moto. Z jego opinii to odradzam z miesiąc temu założył nowe gumy o odpowiednim profilu do F2 i mówił, że nie ma porównania na winklach. Na starych gumach motocykl strasznie składał się w zakręcie, a o szybszym pokonywaniu zakrętów zapomnij. Zresztą jego nick na forum to morcego, więc możesz z nim pogadać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indicus Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 O ile tylni zamiennik opony wydaje się ok. to przód chyba nie bardzo. Jaki powód zmiany na więszą lać z tyłu? W zasadzie to powód jest jedynie taki, że znalazłem nowe oponki o takim własnie profilu w dosyć niskiej cenie, a takie jak mam teraz wychodzą ponad 200zł drożej... Na starych gumach motocykl strasznie składał się w zakręcie, a o szybszym pokonywaniu zakrętów zapomnij.Dzięki, przekonałes mnie tym postem, zostaję przy takim rozmiarze oponki, jak dotychczas... a jeszcze tylko jedno małe pytanko, czy z tyłu i z przodu musi być ten sam rodzaj bieżnika? Czy nie robi to większej różnicy, i mogę mieć dwa różne bieżniki? Bo znalazłem kilka ciekawych używek na Alledrogo ale z doborem 2 identycznych będzie ju problem... z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Powinien być kmp takie same ale możesz kupić sobie różne.Te ciekawe w dobrym stanie z allegro to zazwyczaj takie niewypały co sie komuś ślizgały i je zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.