Gość witek12 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 witam prosze o pomoc kupiłem honde i oczywiscie problem wupada 2gi bieg pozatym wszystko super chciałbym sprobowac sam powymieniac co trzeba ale nie wiem czy cały silnik trzeba wyjac i rozebrac czy tylko bok prosze o rade czy dam sobie z tym rade pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 cały silnik do rozłożenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 takich motocykli sie nie kupuje. Potem okazuje sie ze trzeba wyjąc silnik z ramy, rozebrac go i poszukac 2ga uzywana skrzynie,czesto koszt takiej operacji wyniesie z czesciami ok 3 tyś, także zalezy w jakiej cenie kupiłes honde. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotreQ Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Kolego DANVIELD nie strasz ludzi wiem, że najlepiej uderzyć w HD lecz droga niektórych do celu prowadzi np. tak jak w moim wypadku przez Hondę Shadow vt600 z 1988r. Co sądzisz o tym modelu bo wiem, że "jakąś" wiedzę posiadasz w temacie. Proszę o opinięPZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 DANVIELD ma rację, uczciwa naprawa zakończy się w okolicy 3 tyś, jeśli nie wiesz czy trzeba wyjmować silnik nie dasz rady sam tego opanować. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Broń Boże nie pisze niczego na złośc. Pamietam mając 22 lata wymieniałem pierwsza skrzynie biegów.(zapłaciłem 800zł za uzywke)Była to moja rf600, efekt był taki ze nacieszylem sie miesiac a ta druga skrzynia poprostu eksplodowała(urwało zab i poleciały tryba).(akurat w taktych motocyklach skrzynia biegów była twardości plasteliny)PiotreQ co do Twojej maszyny. ładnie wyregulowana zadowala sie 5 litrami.Wg mnie tył zawiecho to porazka, podobnie jak w sportsterze (dobija)siedzenie pasazera to raczej mało wygodna imitacja.Jezeli planujesz dalszy wyjazd z pasazerem sakwami i odrobina ładunku to odczujesz brak mocy szczególnie przy wyprzedzaniu.Starsze roczniki miały 41 koni, wraz z modyfikacjami (niewielkimi) moc spadała by finalnie zatrzymac sie na 38 koniach(zaostrzone normy emisji spalin)Ogólnie jak na motocykl flagowy hondy bez problemu wytrzyma przebieg 100K km i wiecej. Nie spotkałem sie z awariami, wg mnie częsciej psuje sie "virago"W USA sprzedawana jako VLX i miała skrzynie 4ro biegową (do 95' na inne kraje także )Napęd łancuchem totalna pomylka wg mnie. Podsumowując, dbaj o regulacje zaworów i bedziesz zadowolony.Polecam artykułhttp://chudzikj.republika.pl/VT600.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotreQ Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dziękuję Ci bardzo. Z opini jestem zadowolony, nie jest tak źle Mam model z USA właśnie o tylnym siedzeniu nie ma co mówić i z mocą też bez szału ale poza tym całkiem przyjemna jazda i przedewszystkim V. Ostatnie pytanko w tym temacie mianowicie koszt Regulacji zaworów gaźnika i ogólny przegląd fachowym okiem w przybliżeniu to. . . ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotreQ Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Przepraszam za of-tofika poniosło mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 poszło PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy-rider Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 niestety silnik trzeba rozebrać. jak kolega Danvield napisał czasem ceny są olbrzymie ale nie ma co nastawiać się od razu na najgorsze do póki się tego nie sprawdzi.Zawsze występuje opcja regeneracji części co pomaga obniżyć koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.