StefanTG Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Kolega dzisiaj podczas próby odpalenia swojego horneta zalał świecie. Udało nam się za pomocą oryginalnego klucza odkręcić 3 - 2 z lewej , 1 z prawej. Do tej ostatniej nie umiemy w żaden sposób dojść ręką. Wydaje mi się, że do tej operacji wystarczyłoby ściągnąć bak i miejsca byłoby mnóstwo, tylko jak go ściągnać?Może ktoś z was może podzielić się swoim sposobem na wymianę świec w tym modelu ? Odnośnie świec, odległość między elektrodami 0,65 , według informacji z internetu odległość powinna mieć około 1,65 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A nie 0.9? Np NGK CR9EH-9 (standardowa) CR9EHIX-9 (iridium). Co do wyjecia zbiornika to powinna byc chyba sruba pod siedzeniem, odkrecasz, lekko podnosisz, odczepiasz przewody paliwowe a potem pociagasz zbiornik w tył - powinien wyskoczyc z mocowań. Uwazaj bo latwo uszkodzic lakier z przodu zbiornika jak sie za wysoko podnosi tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A nie 0.9? Np NGK CR9EH-9 (standardowa) CR9EHIX-9 (iridium). Co do wyjecia zbiornika to powinna byc chyba sruba pod siedzeniem, odkrecasz, lekko podnosisz, odczepiasz przewody paliwowe a potem pociagasz zbiornik w tył - powinien wyskoczyc z mocowań. Uwazaj bo latwo uszkodzic lakier z przodu zbiornika jak sie za wysoko podnosi tył.Chyba masz racje, na allegro oczywiście musi być błąd w opisie. Skoro maja 0,65 to są do wywalenia czy jak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Wg mnie powinno byc ok 0.9mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Zobacz tu: http://www.hondahornet.co.uk/quickref.htmljak byk jest ze spark plug gap 0.8-0.9mm wiec nie wiem co tam za cuda na allegro wypisują. Daj link do tej aukcji, co to za swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 CR9EH-9 - 0.9 masz racje, na allegro musiał być błąd w opisie.... Co zrobić w przypadku gdy maja 0,65 ?? Trzeba kupić nowe ?? Rozumiem, że jak odepne te przewody zleci mi paliwo ze zbiornika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Zobacz tu: http://www.hondahornet.co.uk/quickref.htmljak byk jest ze spark plug gap 0.8-0.9mm wiec nie wiem co tam za cuda na allegro wypisują. Daj link do tej aukcji, co to za swiece?np. tu http://allegro.pl/swieca-ngk-cr9eh-9-honda-cbr-vfr-cb-hornet-cbf-nx-i2975640078.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Paliwo nie ucieknie, jest tam zaworek ktory nie powinien pozwolic na wyciek paliwa po odlaczeniu węzyka. Rzecz jasna najlepiej byloby gdybyscie to robili na w miare pustym zbiorniku, bo wtedy lepiej sie to sciaga/zaklada. Jak jest pelny to jednak troche waży. Faktycznie chyba blad w aukcji, bo specyfikacja tej swiecy mowi ze przerwa jest 0.9mm. 9 - Spark GAP: 0.9 mm (.036") Co do tych przerw... Jak elektrody sa w dobrym stanie to po prostu powieksz przerwe do 0.9mm i juz. No chyba ze elektrody sfatygowane, to bym wymienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Na szczęście paliwa jest mało. Nie wiem czy to nie jego wina, że motor nie odpala. Temp 5 stopni, nowy akumulator, ssanie włączone, mimo długiego kręcenia brak efektów- tylko akumulator się rozładował i świece zalane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A iskre ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Jutro będę wszystko sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Tylko dobrze akumulator naładujcie, bo Hornety mają kaprysy przy lekko rozładowanym akumulatorze. Niby kreci i jest OK, ale w rzeczywistosci brak mu powera zeby uruchomic silnik. Kiedys z kumplem meczylismy sie ze 20 minut i nie odpalił, chociaz poprzedniego dnia na nim śmigał. Niska temp robi swoje, po naładowaniu akumulatora odpalił za ktoryms razem.Moze cos znajdziecie, swiece, przewody wysokiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Zauważyłem właśnie, zapobiegawczo podepniemy go pod auto, no chyba że kolega jednak stwierdzi że demontaż baku jest niemożliwy to nic nie sprawdzimy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanTG Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Sytuacja jest następująca - iskra jest, akumulator naładowany. Podczas próby odpalenia - 2 krótkie kręcenia silnik się tak zalał, że rozrusznik już nie obracał tłoków.Wyciągnęliśmy paliwo z cylindrów, pokręciliśmy chwile żeby wszystko wypluło. Po około 5 min. cylindry znowu całe zalane, pryska paliwem. Koniec końców silnik się tak zalał, że paliwo wyleciało przez filtr powietrza.Gdzie szukać przyczyny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.mrk Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Moto na gazniku? To chyba trzeba bedzie tam zajrzec, moze coś pękło lub pływak nie działa jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 norma. pewnie dluzej postal bez spuszczenia paliwa z gaznikow, albo dostal sie syf, bo jezdzil na rezerwie. wykrec swiece, przeczysc je, wyciagnij paliwo z cylindrow i zamknij doplyw paliwa. krec rozrusznikiem az zalapie, jesli potrzeba to moto pod auto, albo lekko na pych. jak odpali, odkrec paliwo i utrzymuj na obrotach, zeby nie zgasl. do zbiornika mozesz wlac jakis specyfik do czyszczenia gaznikow. najlepiej odpalac bez filtra powietrza. musi dzialac. przerabialem to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.