Adamur Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Jak by kto nie wiedział to jest w Zabrzu Laserowy Pomiar Geometrii Motocykli.Własciwie do minimum ogranicza kupno miny.Link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 A ile sobie życzycie za pomiar? i jak to technicznie czasowo wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamur Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Czasowo wygląda pięknie nie ma konieczności demontowania owiewek, przedniego zawieszenia jak to bywało w urządzeniach starego typu. Podstawowy pomiar trwa mniej niż 20 minut. Cenowo zależnie co chcemy mierzyć od 200 do 300 zł. Zwyczajowo robi się to tak. Sprzedający mówi że ma prostą ramę jedziecie na pomiar, rama wychodzi prosta, super płacisz ale masz pewność że kupujesz prosty motocykl. Rama okazuje się krzywa, a sprzedający upierał się że jest prosta płaci On. Ubezpieczalnia nie chce wypłacić pieniędzy ok, dajemy certyfikat gdzie widać czarno na białym co i jak, nie mają podstaw żeby wypłacić zaniżonego odszkodowania.Nasz certyfikat jest honorowany przez wszystkie ubezpieczalnie. Dodam że sprawdzamy również przednie lagi. Baza do pomiaru obejmuje 99% homologowanych motocykli. Podczas pomiaru sprawdzana jest geometria ramy motocykla wraz z wahaczem. Pomiar jest bardzo dokładny odchyłka to zaledwie 0,01 mm lub 0,01 stopnia. Jako nieliczni dokonujemy także pomiaru osiowości przedniego zawieszenia. Czas potrzebny na pomiar to zaledwie kilkanaście minut. Wykonuje się go bez konieczności rozbierania owiewek i zawieszenia. Wynik pomiaru otrzymujemy w formie wydruku, zawierającego zmierzone wartości (wraz z dopuszczalnymi odchyleniami) oraz dane wzorcowe podane przez producenta konkretnej ramy. Umożliwia to jednoznacznie stwierdzić, czy rama spełnia kryteria podane przez producenta. Baza danych systemu pomiarowego obejmuje wszystkie modele motocykli posiadające homologację. Jesteśmy w stanie zmierzyć zarówno motocykl jak i samą nieuzbrojoną ramę. Pomiary urządzeniem które posiadamy są honorowane przez wszystkie firmy ubezpieczeniowe w Europie. Dlaczego warto zdecydować się na pomiar geometrii motocykla. Dla bezpieczeństwa własnego i innych użytkowników dróg. Krzywa rama może być powodem nieprzewidywalnych zachowań motocykla. Jako dowód dla ubezpieczalni, przy ocenie uszkodzeń przez likwidatora szkód. Zmiana geometrii podczas wypadku często nie jest zauważalna gołym okiem. Dochodzenie takiego faktu bez użycia precyzyjnych narzędzi może okazać się niewykonalne. Jako dowód przy sprzedaży. Nosisz się z zamiarem sprzedaży motocykla, certyfikat który od nas otrzymasz podniesie Twoją wiarygodności a co za tym idzie cenę którą uzyskasz za motocykl. Znacznie szybciej i łatwiej sprzedaż swój motocykl nie martwiąc się że pchasz dalej przysłowiową minę. Zamierzasz kupić motocykl. Proponujemy pomiaru u klienta, sprawdź czy jest on bezwypadkowy potwierdzimy jego prawidłową geometrię wystawionym przez nas certyfikatem. Dojedziemy w wskazane miejsce i wykonamy pomiar. Warto dbać o swoje zdrowie i finanse. Nie musimy tłumaczyć z czym się to wiąże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Super,jak bym dostał rabat na 150zł jako pierwszy z forum to jestem zdecydowany jak tylko mrozy miną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 widze ze to motohybrid, ciekawe czy warsztat mają tak dobry jak sklep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 widze ze to motohybrid, ciekawe czy warsztat mają tak dobry jak sklepZ warsztatem i podejściem do klienta, to różnie bywało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 A powiedzcie w jaki sposob sprawdzacie kat glowki ramy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Tu masz wszystko:http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.scheibner.de/max_system.php%3Flang%3Den&prev=/search%3Fq%3DMega-m.a.x.%2Bfirmy%2BScheibner%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DIg5%26tbo%3Dd%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official&sa=X&ei=qSAAUYDaJ5GVswa3r4DwBw&ved=0CDEQ7gEwAA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK. Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Hej. Chyba jakaś wojna się szykuje, że się tak zbroicie A swoją drogą to fajnie mieć coś takiego pod nosem Napewno skorzystam przy zmianie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.