michal13152 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 witamczy ktos wie gdzie na slasku wykonuje sie karbonowanie na zimnoprosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Naswietl troche temat bo nie wiadomo o co chodzi.Chcesz nakleic folie, zastosowac hudrografike czy moze oryginal czyli mata karbonowa i zywica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13152 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Naswietl troche temat bo nie wiadomo o co chodzi.Chcesz nakleic folie, zastosowac hudrografike czy moze oryginal czyli mata karbonowa i zywica? chodzi o to że czasami kupuje się różne dodatki wykonane z karbonu czy na przykład ;lusterka w motorze jest to oryginalny karbon.Słyszałem że ta metoda stosowana przez producentów np. części motocyklowych nazywa się karbonowanie na zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13152 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Naswietl troche temat bo nie wiadomo o co chodzi.Chcesz nakleic folie, zastosowac hudrografike czy moze oryginal czyli mata karbonowa i zywica? A czym się różni folia od maty karbonowej z żywicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon82 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 cenom a pozatym folia to imitacja a z maty i żywicy robi śie całe elementy a foliom śie je okleja i masz ala karbon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 chodzi o to że czasami kupuje się różne dodatki wykonane z karbonu czy na przykład ;lusterka w motorze jest to oryginalny karbon.Słyszałem że ta metoda stosowana przez producentów np. części motocyklowych nazywa się karbonowanie na zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Tobie chodzi chyba o oksydowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc59 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Materiał możesz kupić na allegro carbon i żywicę http://allegro.pl/wlokno-weglowe-tkanina-carbon-zywica-epoksydowa-i2939562404.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 kiedys myslalem o zrobieniu czegos z wlokna weglowego samodzielne, tyle sie naczytalem ze w koncu stwierdzilem ze sie to raczej nie uda, przede wszystkim jezeli chcemy otrzymać dużą wytrzymałość to potrzebny jest piec ciśnieniowy tzw. autoklaw, w ostatecznosci pompa podciśnienia, w przypadku lusterek to by sie moze i moglo sprawdzic, zrobienie takiej nakładki na lusterko, ale samo lusterko moze byc ciezko, predzej czy pozniej sie rozleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon82 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Po pierwsze wykonanie jednego elementu od poctaw wyjdze bardzo drogo model+forma naprzykład wykonanie kompletu form do vfr-ki od poctaw wyszło 3500tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Po pierwsze wykonanie jednego elementu od poctaw wyjdze bardzo drogo model+forma naprzykład wykonanie kompletu form do vfr-ki od poctaw wyszło 3500tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc59 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Dobry pomysł, bo jak widać owiewki są drogie (nawet te chińskie około 3tys.) Jeśli by robić to do nowych modeli, to można by na tym fajnie zarobić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon82 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 CB1 to nie takie proste od kilku nastu lat robie formy i odlewy z włukna wenglowego ,poliestru do łodzi i nietylko zaczniesz robic powiedzmy plastiki do hajki bez zgody właścićela marki imasz problem oskarżenia o podrubki itp karzdy element muśi śie rurznić od originału o 10% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 CB1 to nie takie proste od kilku nastu lat robie formy i odlewy z włukna wenglowego ,poliestru do łodzi i nietylko zaczniesz robic powiedzmy plastiki do hajki bez zgody właścićela marki imasz problem oskarżenia o podrubki itp karzdy element muśi śie rurznić od originału o 10%ortografia woła o pomstę do nieba! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 CB1 to nie takie proste od kilku nastu lat robie formy i odlewy z włukna wenglowego ,poliestru do łodzi i nietylko zaczniesz robic powiedzmy plastiki do hajki bez zgody właścićela marki imasz problem oskarżenia o podrubki itp karzdy element muśi śie rurznić od originału o 10% 10% to niewiele, zwazywszy na to, ze to owiewki akcesoryjne to zawsze mozna zmienic ksztalt tu i owdzie. Wazne, zeby dobrze na mocowania pasowalo i pokrywalo sie z linia motocykla.To tak jak np. tuningowe zderzaki do samochodow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.