Piekny Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Jako, że Senda sie odnalazła w stanie co prawda smutnym :/ to mam troche czasu żeby postawić ją na nogi i sprzedać - ktoś dostanie ładnie przygotowanie moto do sezonu.Sam dla siebie będe szukał czegoś dalej w tym temacie.Motocykl jaki szukam to jakieś w miarę lekkie enduro w 4T, odpadają hard enduro z racji drogich i częstych serwisów, wszelkie wielko pojemnościowe 2T i inne wyczynowce.Moto będzie wykorzystywane 50/50 teren/asfalt, musi posiadać pełną elektrykę, homologację i być możliwe do rejestracji - street legal.W sezonie codzienne będzie używane do dojazdów do i z pracy - 30km, popołudniami do wyjazdów za miasto a weekendami pewnie do taplania się w błocie Od czasu do czasu pewnie zdazy się jakiś dalszy wyjazd ale dupa juz pryzwyczajona do niewygodnych siedzisk.Na start musi być obuty w standardowe kostki, juz się do nich przyzwyczaiłem i są dla mnie bardziej uniwersalne, z czasem i finansami dojdzie pewnie komplet kół pod SM.Zastanawiałem sie nad:Suzuki DR350 - z tym, że te sprzęty generalnie są cholernie mocno wyeksploatowane, a fajne sztuki chodzą po 6-7k PLN gdzie dokładając kolejne 2 tysiące można rozglądać się za:Suzuki DRZ400 - która jest o millenium świeższa, mocniejsza i w ogóle lepsza. ;]Suzuki DR600/650 - waży jakieś 3 tony jak na enduro i jest dla mnie za ciężkie w teren (170kg zalane) - jeździłem, jednak odpada.KTM LC4 400 - było by idealne gdyby nie fakt, że KTM jakoś nie błyszczy specjalnie jeśli chodzi o trwałość tamtych starych silników, sporo w nich awarii i niepochlebnych opinii.Nie mam pojęcia jak sprawa ma się z większymi braćmi, LC4 600/620/650 ktoś zna wagę, poręczność i walory terenowe tych moto?Yamaha -mało pojemnościowe wersje XT, TT (300cc) są w Polsce prawie nie dostępne a ich wielkie odpowiedniki (600cc) podobno są za ciężkie i zbyt mułowate w teren.Drogowe wersje ich wyczynów czyli WR400,426,450 to typowe crossy z lampkami, deską do prania zamiast siodła, a ja nie mam taczki kasy na kilka remontów w sezonie Yamaha TTR600 -silnik z XTka, brak aku i zbędnych dupereli brzmi obiecująco - jest na sali jakiś oblatywacz? Mocno się nad TTRką zastanawiam.Honda XR400 - jest niezniszczalna i jest już niemal kultowa ale jak już się pojawi na allegro to cena odstrasza.Honda XR650R -ceny w okolicach 13k pln to za dużo, choć to moje mażenie.Husabergi, Huskwarny, sporo tego na alledrogo ale podobno jakakolwiek usterka silnika to gigantyczne koszta naprawy z racji ciężkiego dostępu do części, nietypowych rozwiązań i jedynie kilku importerów części w kraju :/Kawasaki KLX650R czyli najbardziej terenowa wersja rodziny "KL..." silnik podobno to wzmocniona konstrukcja z KLR czyli jak to amerykanie piszą "bulletproof" 650cc 50km i 55Nm momętu, zawieszenia mocniejsze, waga zredukowana, super baza na terenówkę albo zwinne supermoto.Na allegro pojawiają się dwie wersje, bardziej drogowa i cięższa: KLX650 C - rozrusznik, wygodniejsza, dualsport i lżejsza: KLX650R - kopajka, lżejsza bo tylko około 135KG, nieco większa moc.Wszystkie te motocykle można zobaczyć między 5000 a 10000PLN oczywiście zdaje sobie sprawę, że w większości to leciwe maszyny, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Macie jakieś opinie na temat tego sprzętu, może jakieś wskazówki czego szukać a czego unikać?Pozdrawiam i LwG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.