_Maja_ Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Witam, mam pytanie do użytkowników ww opon (120/70/17 i 180/60/17). Parę dni temu zmieniłem Michelin Power Pure 2CT, na Pirelli Supercorsa i niewiem na jakim ciśnieniu je zostawić. W serwisie ustawiono na 2,9 tył, 2,5 przód, ale na naszych super drogach, moto trochę podskakuje. Proszę o jakieś wskazówki, żeby dobrze się jeździło i opony zostały ze mną na dłużej Z góry dzięki...pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 napisz jaki to motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 A skąd oni wzięli takie wartości ciśnienia?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Maja_ Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 a tak zapomniałem - R6 , 08 roknapisz jaki to motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 ściągnij sobie serwisówkę i tam wszystko będzie ale z tego co udało mi się znaleźć to 2,5 przód i 2,5 tył jak się samemu jeździ a dla dwóch osób 2,5 przód i 2,9 tyłto są wartości drogowe, jeśli na tor albo winkle to najlepiej zmniejszyć ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Jak Ci podskakuje to daj na tył mniej i zobacz, ja bym Ci proponował: Przód 2,5 tył: 2,7 i pewnie wszystko bedzie ok ewentualnie przód 2,4 tył. 2,6. Niżej z ciśnieniem nie masz co schodzic no chyba że naprawde jeździsz typowo z zamiarem winklowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ap-moto Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 a może to nie wina ciśnienia w oponach lecz ustawień zawieszenia?!Osobiście w RJ15 jeździłem 2,25 P i 2,5 T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 ja (co prawda w dragonach) mam w tyle 2.7, w przodzie 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Maja_ Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Dzięki Panowie, winklowanie przede wszystkim , zawieszenie jest OK, na poprzednich oponach było bez efektu ping-ponga ....Czuć ogromną różnicę miedzy tymi, a Power Purami z Michelina, na korzyść oczywiście Pirelli. Ustawie 2,4 P i 2,4-2,5 tył - zobaczymy. Wolałem się upewnić, żeby po paru setkach km, nie zobaczyć mniejszej połowy bieżnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 I tak zobaczysz.Power pure jest do motocykli cięższych o sporej mocy a supercorsa typowo sportowa.Pytanie tylko którą masz supercorsę bo jest ich wpizduTa jest najczęściej wybieraną oponą do wyścigów drogowych:http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQX3RiUFyR6c9jBGly6OuiKUC-IU7XdbXiYl2fz2zmQ67t0YWLIz2LjPqPnbg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Maja_ Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Dokładnie te....SC1 na przodzie i SC0 na tyle. Mam nadzieje, że pojeżdżę do następnego października Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 No to chyba żartujesz. Jakieś 3-4 tys i po oponie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Maja_ Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Micheliny jeździły ze mną jakieś 8 tyś. Będę musiał zacząć obserwować bieżnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 No niestety- to są torowe gumy i trzeba liczyć że nie wytrzymają tyle co Powery. Zobacz tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Maja_ Opublikowano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Nie spodziewałem się aż takich opinii, ale.... przyznaje rację . Dzisiaj zrobiłem około 200 km i wrażenia bardzo pozytywne. Pełna kontrola nad moto praktycznie po 2,3 zakrętach od garażu. Wracając było około 5-6C i zero problemów nawet na pasach, czy studzienkach (na Michelinach czasami zarzuciło dupą). Jak się ma tak jeździć, może znikać po 3 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.