Robson_1987 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam po większej selekcji między oponami wybrałem właśnie te dwie opony cenowo sa podobne do siebie tylko nie wiem która wybrać, dlatego jeśli ktoś na takich śmiga i chętnie podzieli się swoimi wrażeniami będę DUNLOP QUALIFIERvs MICHELIN PILOT ROAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Nie sprecyzowałeś dokładnie o które chodzi. Obie opony występują w różnych odmianach - Qualifier 1 i 2 oraz Pilot Road 1,2 i 3. Co do Pilot Road 2, to tutaj masz opinie. Jeździłem i są super, ale do listy dorzuciłbym jeszcze Pirelli Angel ST- wg. mnie jeszcze lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson_1987 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Oczywiscie obie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 W takim razie postawiłbym na Dunlopa - na PR1 nie jeździłem, ale słyszałem że daleko im do PR2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Stary dunlop miał taką wadę że się ząbkował jest o tym dużo tematów.Do tej pory o dziwo w niektórych modelach ta wada występuje i to w bardzo sportowych modelach.Tak jak Kolega pisze: pilot road a pilot road2 dzieli nie duża różnica tylko kosmos,są bardzo dobre.Nasz kolega forumowy Endriu kolanami na nich szoruje.Road3 jest drogi ale najlepszy w deszczu i zrobi największy przebieg.Jest teraz dużo obniżka na tego pilot road ale co z tego.Do turystyka jest to jak najbardziej fajna opona ale nie do supersporta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulikboss Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja latałem w thundercacie i teraz cbr xx na pr3 :-) rewelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LULEK M.Z.G.-K.R Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Witam polecam opony michelin pilot POWER są naprawde dobre mam w fajerze sie nie ślizgają na pasach POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Witam polecam opony michelin pilot POWER są naprawde dobre mam w fajerze sie nie ślizgają na pasach POZDRAWIAMz całą pewnością nie ślizgają się na pasach lepiej se chłopie dołóż i kup coś normalnego wtedy nie będziesz miał tyle dylematów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac-kawa Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Ja u siebie mam power pilot 2CT i są naprawdę dobre, moto przyklejone do drogi. w poprzednim moto tez takie miałem, naprawdę polecam. minus szybko się ścierają jak to miękkie gumy ale to motywuje do nie palenia gumy jak się wyda 1000 za kpl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Pilot Power świetna oponka, ale autor wątku szuka(ł) opon turystycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekTychy Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Ja smigam na PR i uważam je za świetne ...Przód ma przejechanie jakieś 18 tyś i polata jeszcze trochę ...Tył jak narazie 10 tyś ...Opony dobrze sprawują się zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni ...Tak więc szczerze polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiskars Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Ja mam dunlop i super, michalina pewnie tez bedize super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok79 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Ja śmigam na pr3, trzymają dobrze, na mokrym również (dobry wzór bieżnika), jak są zimne to trochę pływają ale za to się szybko rozgrzewają. Jedyny minus to wysoki bieżnik, którego lubi na krawędziach ścinać. Nie ząbkują, powoli się ścierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blacklu Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Osobiscie przetestowałęm obie opony Michelin Pilot Road 2CT oraz Dunlop Qualifier 2 .Moje spostrzeżenia :Michelin (bardzo wysokie oceny w testach ) w praktyce opona dość długo się nagrzewa nawet po jeździe na torze nie osiąga takiej temp. jak Dunlop .W trakcie jazdy w chłodniejsze dni miałem kilka stresujacych chwil , opona niespodziewanie "puszcza" w złożeniu.Na plus zdecydowanie większe przebiegi .Znam motocyklistów którzy zrobili ponad 20 tys. km turystycznej jazdy na tej oponie. Dunlop (moim zdaniem ) może nie jest tak wszechstronny ( gorsze właściwości na mokrym) ale zdecydowanie szybciej sie nagrzewa, przez co pewniejsze prowadzenie w zakręcie.Mniejsze przebiegi opony spowodowane miększą mieszanką . Ale coś za coś nie ma złotego środka. Ja osobiście zdecydowanie polecam Dunlopa.W tym sezonie czas na test Pirelli Diablo Rosso II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astrid600RR Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Polecam Michelin Power Pilot 2CT niezawodne oponki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.