Grzesiek CBR Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Sprawa ma się tak, od dłuzszego czasu slizgalo mi się sprzęgło i wczoraj jadąc na moto "padło" kompletnie. motocykl nie reagowal na gaz. obroty szly , moto nie jechało. Rozebrałem dzisiaj sprzęgło przekładki wydają się jak dla mnie w miare ok. Tarcze są czarne ale mają 3mm więc tyle co nówety. sprężyny mają 45.5 więc też są okey. foty tarczy i przekładki:http://www.bikepics.com/pictures/2462561/http://www.bikepics.com/pictures/2462562/http://www.bikepics.com/pictures/2462563/http://www.bikepics.com/pictures/2462564/http://www.bikepics.com/pictures/2462565/I sporo osób mówi,że tarcza od strony silnika jest jedna taka mniejsza.. a u mnie są wszystkie takie same.Moto ma najechane prawie 48tysięcy km.Czy jest jakiś bezpiecznik od magnesu bedącego przy docisku??Chodzi mi o to z 58sekundy:Liczę na szybką pomoc bo chcę jeszcze pojeździć w tym sezonie a moto rozebrane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Piedrolisz! spaliłes przekłądki i tyle.http://www.leris.pl/allegro/t.s.333%20920-1.jpgróznica?Bezpeicznik? poprostu to rozkrec i skrec jak było proste;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 zobacz czy przekładki metalowe sa niezwichrowane i nieprzebarwione na fioletowo jezlei tak to je tez wymien plus sprezyny w standardzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Tak co ok 5mm jest maly pasek fioletowy. No to przekładki się przepaliły a tarcze mają grubość jak nówety? trochę mnie to dziwi.. że nic się nie starly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 bo sie nie zetra szybko. sprawdx czy nie sa zwichrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Piedrolisz! spaliłes przekłądki i tyle.http://www.leris.pl/...s.333 920-1.jpgróznica?Bezpeicznik? poprostu to rozkrec i skrec jak było proste;)Ej wielki mechaniku! Jeżeli chcesz udzielać ludziom dobrych porad, to przynajmniej staraj się to robić kulturalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Kupiłem nowe przekładki z Lucasa TRW i nie wiem czy moje oryginalne tak dojechane już były.. ale jest znaczna różnica w ich grubości.Ps. która stroną zakładać przekładki tak dla pewności? ostrym koncem w stronę silnika??I kupując tarcze sprzęgłowe mam 7 tej samej wielkosci i jedną z mniejsza.A zdejmujac z moto wszystkie takiej samej wielkości.A czytałem,że niby od strony silnika ma byc najmniejsza.. jak to jest z tym? w Moim modelu?W 4.09min w filmie on tarcze wkłada wszystkie w jeden ten dlugi tai wpust..A u mnie jak zdejmowałem jeżeli się nie myle. tarcza pierwsza od docisku była w tym malutkim wpuscie obok..Więc jak mam montować?Ile powinny mieć grubości przekładki? Oryginalne mają 1.9mma kupione z trw lucas maja 2.5mm.Czyżby mi dali złe przekładki?? bo to ogromna różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 wrzucasz wszystko do oleju silnikowego i składasz. Tarcze sprzegła powinny mieć od 2.92 do 3.08 limit to 2,6. dla sprezyn service limit to 45,2P.s. w moim zestawie niema "małej tarczy" bo W zwykłej F4i jest 7 tarcz,a w F4i sport jest 8 tarcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 A ja mam jeszcze pytanie tak z ciekawości, te tarcze w oleju mają spędzić dużo czasu? Bo koleś na filmie chyba o nocy wspominał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Niekoniecznie. Możesz pozostawic kpl w formie do pieczenia ciasta zalane olejem etc.Głównie chodzi o to aby nie składac sprzegła na sucho. Tylko wszystko powinno byc w oleju silnikowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek CBR Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Dobra spoko tarcze już ze 2 dni mi się moczą..Ale żeby zamoczyć przekładki i sprężyny to się nie spotkałem... po prostu je przed wlozeniem na chwile zamoczyć zeby pokryły się olejem??U mnie na opakowaniu od tarcz EBS pisze,że minimum 2 godziny trzeba tarcze moczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.