Kivan Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Czy jest ktoś na forum kto tym latał/lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Ja miałem przyjemność latania DR 750 i 800. Co chcesz wiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Głównie to chciałbym wiedzieć ile ta 800 paliła przy spokojnej jeździe miasto-obrzeża (asfalt) z takim rozkładem 30%miasto 70% obrzeża.I jeszcze:- co najczęściej dolegiwało motocyklowi i na co zwrócić uwagę w sztukach używanych (rocznik od 1997-1999)- co ile km zmienia się opony do tego- bo tam same kostki widzę- z założeniem że głównie asfalt. Do ciężkiego terenu raczej to moto by nie było, bardziej lekki szuter, drogi "polne" jeśli chodzi o wypady poza asfalt.Przy wzroście 178cm, musiałbym biga obniżać na max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Spalanie 5-6l właściwie niezależnie czy miasto czy teren.Z bolączek to padające sprzęgiełka rozrusznika (chociaż ja z tym nie miałem problemu) no i kapa silnika średnio co 50 tys km. Na szczęście części są w przystępnych cenach.Co do opon to zależy od kierowcy i samej opony ile przeżyje.W 750 miałem seryjne rozmiary opon, w 800 z tyłu miałem wsadzoną 150tkę na asfalt i zdawało to egzamin na zakrętach ale w terenie była porażka.A w teren BIG nadaje się jak najbardziej Ja mam 185cm i dla mnie Big pasował jak ulał, najlepiej znajdź jakiegoś i się przypasuj, bo jeżeli okaże się, że jest za duży to tylko będziesz się na nim męczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Dzięki za odpowiedź .Ogólnie rzecz biorąc to interesuję się ostatnio dwoma motocyklami, BIGiem 800 i Kawą KLE 500 z przeznaczeniem głównie do asfaltu, ale możliwości zjazdu z drogi nie wykluczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Z tych dwóch wybrałbym Africę Twin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Konkretna odpowiedź . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Africa rzecz piękna, ale cena zabija. Ja bym sugerował jeszcze Yamahe XTZ albo Transalpa. Są bardziej uniwersalne moim zdaniem i mają niezniszczalne silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 KLEkoty też mają bardzo dobre silniki. Tym bardziej, że jak pójdzie kojot to będę brał pewną sztukę- od gościa który prowadzi serwis serviskawasakikle500.com.pl i cała historia od zakupu przez kilka lat tej maszyny jest tam opisana.Ale najpierw trzeba sprzedać kojota, a na razie go nie wystawiam bo pójdzie od mechanika żeby wymienił parę rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katy102 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 wymiary i masa DR 750 BIG DR 800 BIG / DR 800 BIG (od 1991r) długość 2255mm 2255mm / 2365mm D2265mm CH szerokość 945mm 945mm / 865mm wysokość 1295mm 1295mm / 1325mm rozstaw osi 1510mm 1510mm / 1520mm prześwit 255mm 235mm / 230mm waga 179kg / 182kg (h. tarczowy tył) 185kg / 194kg silnik DR 750 BIG DR 800 BIG / DR 800 BIG (od 1991r) typ czterosuwowy, chł. olej., OHC- czyli wałek rozrządu w głowicy http://pro4.es liczba cylindrów 1 średnica cylindra 105mm skok tłoka 84mm 90mm pojemność 727ccm 779ccm moc 39kW (52PS) ? stopień sprężania 9,5:1 gaźnik dwa, MIKUNI BST33SS rozruch elektryczny smarowanie mokra miska olejowa skrzynia biegów DR 750 BIG DR 800 BIG / DR 800 BIG (od 1991r) sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej ilość biegów 5 zębatka przednia / tylna 15 / 48 15 / 48 od 91 15 / 47 łańcuch DAIDO D.I.D. 520 VL.2 116 ogniw elektryka DR 750 BIG DR 800 BIG / DR 800 BIG (od 1991r) zapłon moduł zapłonowy SUZUKI CDI świece dwie DPR9EA-9 akumulator 12V 50,4kC (14Ah) 12V 50,4kC (14Ah) / 12V 43,2kC (12Ah) bezpieczniki 15A 15A / 20;20;10;10A zawieszenie DR 750 BIG DR 800 BIG / DR 800 BIG (od 1991r) przód teleskopowe, sprężynowe z tłumieniem olejowym tył amor gazowo-olejowy, regulowana sprężyna kąt skrętu 43 stopnie w obie strony promień skrętu 2,3m 2,3m / 2,5m hamulec przód tarczowy, hydrauliczny hamulec tył bębnowy tarczowy, hydrauliczny opona przód 90/90-21 54S opona tył 130/80-17 65S ilości płynów DR 750 BIG DR 800 BIG / DR 800 BIG (od 1991r) zbiornik paliwa (rezerwa) 29l (7l) 29l (7l) / 24l (5,5l) olej silnikowy przy wymianie 2,6l olej silnikowy przy wymianie z filtrem 2,7l olej przedniego zawieszenia 467ml na każdą lagę 466ml / 663ml na każdą lagę ustawienia serwisowe DR 750 BIG DR 800 BIG / DR 800 BIG (od 1991r) luz zaworowy - ssanie (zimny silnik) 0,05 - 0,10mm 0,05 - 0,10mm / 0,08 - 0,13mm luz zaworowy -wydech (zimny silnik) 0,05 - 010mm 0,05 - 0,10mm / 0,15 - 0,20mm luz łańcucha napędowego 34 - 45mm szczelina świecy 0,8 - 0,9mm liczba wolnych obrotów 1300 +/-100 obr/min poziom pływaka w gaźniku 14,6 +/-1mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.