olek92 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam, mam taki problem mój bandit był w serwisie ponieważ nie palił na wszystkie cylindry stwierdziłem że należy je wyregulowac i zsynchronizować gość w serwisie rozbrał gaźniki i stwierdzil iz iglice i przepustnice sa tak powycierane że nie nadaja sie do niczego że należy wymienic wszystki cztery gaźniki iglice faktycznie były powycierane. i teraz co dalej dopasował iglice od KAWASAKI ale to i tak nie było to miał moc wszystko okej poza tym że falowały obroty a jak sie zagrzał to gasł na wornych obrotach i co dalej mam zrobic motor w tej chwili odpala tylko na ssaniu jak dodaje gazu to go zamula pali tylko na dwa cylindry może mi ktos powiedziec co dalej z tym fantem zrobić czy to napewno gaxniki rozglądam sie cały czas za gaźnikami nie mogę nigdzie dostac. czy jest może taka opcja aby dopasować gaźniki od czgoś innego np. od bandita600 a może ktos ma mozliwość załatwienia takich gaźników????z góry dziekuje za wszystkie porady:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Kolego kultura wymaga tego żebyś się najpierw przedstawił, napisał coś o sobie...co do moto to na moje oko masz podobny problem jak ja po ustawieniu gaźników w poprzednim "serwisie". gdzie oddałeś moto jeśli można wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek92 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 motocykl serwisował mi gość pod krakowem w taki mały warsztat , a jak ty poradziłeś sobie z tym problemem jesli można wiedzieć? , gość pokazywał mi iglice , iglice były powycierane bardzo!! i powiedział że to samo jest z przepustnicami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 kolego, napisz najpierw dokładnie jaki to bandit, co było robione i skąd mieszkasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Skąd jestes, Moge Ci wyregulowac jak nalezy. jak cos to PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek92 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 jest to bandit 400 nie palił na wszystkie cylindry myslałem że wystarczy tylko wyregulować i zsynchronizować gaźniki gość obejrzał to wszystko i stwierdził że gaźniki sa do wyrzucenia poniewarz powycierane sa iglice i przepustnice i że nie da sie tego wyregulować bandit chodził jeszcze dwa dni po tym wszystkim. obecnie na moje oko pali na dwa cylindry odpala tylko na ssaniu w momencie dodawania gazu zamula go i gaśnie taki jest problem tego wszystkiego i teraz nie wiem czy na sto procent sa to gaźniki czy cos innego. jestem z okolic wolbromia -olkusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 przerabiałem 2 podobne przypadki gsf 400 i przyznam ze dośc topornie sie je reguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dg Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 sprawdz przy okazji kranik czy aby paliwo splywa tak jak nalezy ja walczylem z bandziorem dwa dni i okazalo sie ze za malo paliwa splywalo do gaznikow a objaw byl identyczny pracowal na dwa cylindry., po zagrzaniu gasl calkiem ... tez mozna rozpatrzyc kwestie regulacji zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.