tocz3k Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Witam. Moj poczatek na forum a juz muszę prosić was o pomoc. Moj motocykl to HONDA CBR F4. Rok produkcji 2000.a więc. Zawiozłem motor z wymina rozrzadu do fachowaca mechanika Odrazu poustawial mi zawory poczyscił gazniki generalnie wszystko. zapłącilem 1500 zł myslalem ze wszystko bedzie wporzatku ale jak sie później okazało nie koneicznie. Pojeździlem nim troche, spokojnie jak to bywa w brzydka pogode. po pewnym czasie zaczeły mnie nie pokoić drgania na kierwonicy i podnóżku z poczatku myslalem ze koła nie wywazone ale nawet na postoju tak sie dzialo. Jak przekrecam manetke a obroty siegają powyzej 9 tysiecy zaczyna sie te drgania co ciekawe czuć bardziej na prawej stronie kierownicy niz na lewej. Tak samo z podnóżkiem praktycznie czuć tylko z prawej strony. JEST TO BARDZO UCIĄŻLIWE. Przejchalem 100 km i od drgan czułem jak by po ręce "chodzily mi mrówki" Zawiozłem go do mechanika "fachowca" powiedzial ze mi sie tylko wydaje dodał ze w rozrzadzie napewno wszystko ok bo inaczej dawno by cos ujebalo. Wydaje mi sie ze nie poglębia sie to.Tutaj zamieszczam film. podobne drgania pojawiaja sie na kierownicy.Z góry dzieki za pomoc.pozdrawiam Tocz3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Może Ci czegoś nie dokręcił? Nowego łańcuszka nie słychać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tocz3k Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 mowil ze jezeli by czegos nie dokrecił to dawno by urwało, nie nie słychac;/... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 na poczatek sprawdź wszystkie sruby mocujące silnik, cięzarki kierownicypotem skupiłbym sie na:1.zapłonie czy czujnik na wale jest dobrze przykrecony. Jego złe ustawienie moze powodowac wibracje (niezgodna mapa zapłonu z aktualnym połozeniem wału = mozliwe spalania stukowe)2. Może byc źle ustawiony rozrząd. Kiedys eksperymentowałem w starej GPZ z ustawieniami wałków rozrzadu i pojawiały sie wibracje.(niekoniecznie musi Ci pogiąc zawory etc)P.s. czy na wcisnietym sprzegle nadal sa wibracje? (mogło paśc łozysko + tuleja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tocz3k Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 jezeli chodzi o sruby mocujace silnik to sprawdze samjezeli chodzi o ciezarki kierowcy to moze cos byc bo niedawno pękła mi sruba w lewym i jeźdze bez ale to i tak(raczej) nie powoduje drgan w podnóżku wiec nadal szukac nalezy przczyny.Jak trzymam sprzęgło to tez są wibracje.Podpis widze mechanika pojazdowa czy ty masz jakis warsztat generalnie naprawiasz motrocykle mam rozumiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 tak naprawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.