moto1969 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Witam mam taki problem po odpaleniu Moto virago xv1000 ma nierówne obroty obrotomierz skacze 1000-1500obr, strzela w tłumik z tylnego cylindra po dodaniu gazu szarpie, nie pali na drugim cylindrze, strzela w tłumiku, zrywa, tak do 3000obr jakby nie palił na jeden cylinder do tego obrotomierz czasami pokazuje nawet 6000obr na wolnych oraz, różnie 5000obr, 4000obr przy będących 3000obr wtedy pali jakby normalnie i jedzie równo. Sprawdziłem i wymieniłem świece, paliwo, bezpieczniki a stało się to po wymianie oleju i filtrów nieco ją pochyliłem na lewo by wylać dokładnie olej oraz umyciu mojej Virago. Zauważyłem też że, może to pogoda, od pewnego czasu moto nawet przy spokojnej jeździe grzeje się do ok 120st/C. Przeglądałem różne posty ale objawy inne, martwi mnie to fiksowanie obrotomierza poproszę o jakąś pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 martw sie raczej zaworami i regulacja, pomysl o jakims serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 tak na oko to zalana wodą cewka albo moduł.moduł też moze być walnięty.rozebrać, osuszyć wszystkie styki, posrpawdzać, zlożyć, modlić się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto1969 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ups, sorki, ale w związku z brakiem większego wsparcia oddałem moto do serwisu , sama modlitwa nie pomoże, za to w jeździe jak najbardziej , do zobaczyszka na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi80 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Po za marginesem ,sprawdz przewody do świec,najlepiej w nocy, jak będą iskrzyć to wina przewodów. A inaczej wez popryskaj wodą przewody i posluchaj czy silnik zaczyna przerywać. Jeżeli tak to masz przebicie na kablach. Aha i odezwij sie jaka przyczyna była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto1969 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Witam :motorcycle: no niestety wakacje bez moto skończone, w serwisie też i.... :frustrated: dalej nic po kilu dniach sprawdzania nic :shock: cewki sprawne, kable, świece sprawne, moduł zapłonowy również oki, gażniki wyczyszczone i ustawione :mrgreen: na sucho pali idealnie :chopper: , wystarczy prawą stronę silnika spryskać wodą i.... silnik przerywa, szarpie tak jak już wsześniej pisałem, woda nie dostaje się pod siedzenie więc tam nic się nie dzieje :cry: i co wy na to? kończą nam się pomysły..... :rock: pozdrawiam - moto1969, ps. przesiadłem się na wiernego, starego drucha który przez ostatnie 6lat mnie nigdy nie zawiódł :chopper: KingwayChalanger200 :drunksmile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Sprawdź czy gniazda zaworowe ci się nie wypaliły.Znajomy miał podobne objawy z tego co pamiętam i okazało się że gniazda zaworowe były wypalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto1969 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Kompresja i silnik są sprawdzone, tylko ta elektryka po zetknięciu z wodą ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 To cie czeka czyszczenie styków. Kup sobie KontaktSprey i po kłopocie P.S.Przy wypalonych gniazdach zaworowych komprecha będzie dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto1969 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Hello :motorcycle: , moto z serwisu odebrane, :chopper: co mam powiedzieć, po sprawdzeniu: świece,fajki,kable,cewki,impulsatory-sprawne, wszystko zostało rozebrane i poskładane :frustrated: przyczyny tych zawirowań nie znaleziono, na sucho oki, mokry :pomocy: ,ale wracałem w deszczu i o dziwo nic się nie działo, potraktowałem jeszcze wszystkie dostępne mi styki preparatem do nich, poskładałem :drunksmile: i na razie moto :chopper: jeździ, efekt synchronizacji gaźników -super, nawet obrotomierz się uspokoił, więc w drogę do kolejnego.....oby nie :frustrated: zobaczymy - dzięki za wsparcie jak co znowu się odezwę :rock: na jesieni moto wraca na serwis :motorcycle: trzeba znaleźć przyczynę tego..niewiadomoczego :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.