Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Yamaha TDM 850. Problem z pompą paliwa lub oleju. USTERKA


stempas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam Yamahe TDM 850 rocznik 2000.

Dzisiaj miałem pecha i miałem glebe parkingową. Brzmi jakby nic się miało nie stać. ALE :

Na codzien gdy uruchamiam maszynę gdy włączam zapłon i przełączam starter na ON zanim ją odpale. Jest coś takiego "tyk tyk tyk" i ponoć to jest albo pompa paliwa albo oleju nie wiem... oświećcie mnie.

Po glebie parkingowej (motocykl działał na glebie pare sekund) zanim go odpale zamiast tego "tyk tyk tyk" jest "trrrrrrrrrrrrrr" i gdy uda mi się go odpalić bo teraz jest problem z odpaleniem to zaraz gaśnie, ale jak już chodzi to chwile i ta pompa non stop chodzi (trrrrrrrrrrrrrr). Ja się boje ze on oleju nie dostaje kumpel mi powiedział ze coś moze sie stało i paliwa nie dostaje.... Przejechałem pierwsze 500 metrów strzelił raz z wydechu i się wyłączył jak dojechałem do skrzyżowania, potem już go nie potrafiłem odpalić albo z ciężkim trudem i zaraz gasł.

W silniku nic nie skrzypi, gdy się wyłącza również nic nie skrzypi. Nie bierze oleju, Olej jest na max.

POMOCY!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyk tyk - pompa paliwa;)

Podejżewam że musisz ściagnąc zbiornik i obejżec czy przy tej glebie parkingowej

cos sie nie odpieło nie pekło etc bo wyglada tak jakby pompowała ciagle powietrze.

Moim zdaniem to nic poważnego. czy podczas tego trr nie powstaje plama pod motocyklem?

Mogło sie jeszcze stac cos takiego że po przewrotce motocykla przelały sie gaźniki

i mogły zablokowac sie pływaki w pozycji otwartej i ciagle wali paliwo do gaźnika, cylindra i przelewu.

rozbierz i obejzyj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie cieknie nic nie śmierdzi benzyną. Też tak myślę ze mogło się stać. Podejrzewam, że pompa po prostu zasysa ciągle bo nie ma co zassać. Zaczne jutro jak się ogarnę od układu paliwowego po kolei. A w między czasie jak coś proszę o kolejne rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra problem wrócił przejechałem kolejne 500 metrów i to samo. Inaczej ustawiliśmy przewody paliwowe z zbiorniczkiem wyrównawczym lub filtrem paliwa (?) nie wiem co to. I normalnie chodzi jak należy. Ale powinien z fabrycznym ustawienie chodzić normalnie.

Fakt, że wymieniałem wcześniej przewód jeden paliwowy który jest przed tym zbiorniczkiem bo go zerwałem (ze starości mi pękł).

No i póki co działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.