stempas Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Witam!Posiadam Yamahe TDM 850 rocznik 2000. Dzisiaj miałem pecha i miałem glebe parkingową. Brzmi jakby nic się miało nie stać. ALE :Na codzien gdy uruchamiam maszynę gdy włączam zapłon i przełączam starter na ON zanim ją odpale. Jest coś takiego "tyk tyk tyk" i ponoć to jest albo pompa paliwa albo oleju nie wiem... oświećcie mnie. Po glebie parkingowej (motocykl działał na glebie pare sekund) zanim go odpale zamiast tego "tyk tyk tyk" jest "trrrrrrrrrrrrrr" i gdy uda mi się go odpalić bo teraz jest problem z odpaleniem to zaraz gaśnie, ale jak już chodzi to chwile i ta pompa non stop chodzi (trrrrrrrrrrrrrr). Ja się boje ze on oleju nie dostaje kumpel mi powiedział ze coś moze sie stało i paliwa nie dostaje.... Przejechałem pierwsze 500 metrów strzelił raz z wydechu i się wyłączył jak dojechałem do skrzyżowania, potem już go nie potrafiłem odpalić albo z ciężkim trudem i zaraz gasł. W silniku nic nie skrzypi, gdy się wyłącza również nic nie skrzypi. Nie bierze oleju, Olej jest na max.POMOCY!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 tyk tyk - pompa paliwa;)Podejżewam że musisz ściagnąc zbiornik i obejżec czy przy tej glebie parkingowej cos sie nie odpieło nie pekło etc bo wyglada tak jakby pompowała ciagle powietrze.Moim zdaniem to nic poważnego. czy podczas tego trr nie powstaje plama pod motocyklem? Mogło sie jeszcze stac cos takiego że po przewrotce motocykla przelały sie gaźniki i mogły zablokowac sie pływaki w pozycji otwartej i ciagle wali paliwo do gaźnika, cylindra i przelewu.rozbierz i obejzyj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 nic nie cieknie nic nie śmierdzi benzyną. Też tak myślę ze mogło się stać. Podejrzewam, że pompa po prostu zasysa ciągle bo nie ma co zassać. Zaczne jutro jak się ogarnę od układu paliwowego po kolei. A w między czasie jak coś proszę o kolejne rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 aaa i jeszcze tak sobie myśle... Jeżeli pompa paliwa daje powietrze to przed pompą powinna być usterka prawda? Bo gaźniki są za pompą tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamell Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 raczej cos z pompa paliwa a te 500m przejechałeś na paliwie w gaznikach zapewne zobacz wtyczki czy sie nie poluzowało wiecej informacji szukaj na www.tdm.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamell Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 raczej cos z pompa paliwa a te 500m przejechałeś na paliwie w gaznikach zapewne zobacz wtyczki czy sie nie poluzowało wiecej informacji szukaj na www.tdmzone.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 dobra, naprawilismytzn samo się naprawiło (?) ściągnęliśmy bak i wtedy gdy był ustawiony pionowo zaczęło wszystko chodzić. Podejrzewam, że się zapowietrzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Dobra problem wrócił przejechałem kolejne 500 metrów i to samo. Inaczej ustawiliśmy przewody paliwowe z zbiorniczkiem wyrównawczym lub filtrem paliwa (?) nie wiem co to. I normalnie chodzi jak należy. Ale powinien z fabrycznym ustawienie chodzić normalnie. Fakt, że wymieniałem wcześniej przewód jeden paliwowy który jest przed tym zbiorniczkiem bo go zerwałem (ze starości mi pękł).No i póki co działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 zagniataja Ci sie rpzewody(załamuja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 jedyna wada tego motocykla... do niczego nie da się dostać. Przewody orygnialnie były również mocno nadwyrężone. pozakręcane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.