lgx18b Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam, może to trochę śmieszne pytanie ale za cholerę nie potrafię odkręcić tylnych kierunkowskazów. Proszę o pomoc jak to zrobić tj. trzeba odkręcić nakrętkę od środka błotnika czy wykręca się kierunkowskaz (kręcąc nim)? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembis Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Oj Aga:P Jesli są tak jak u mnie to nakrętka jest pod błotnikiem! Czyli klucz pod błotnik i kręcisz nakrętką lum kierunkiem ale wtedy możesz uszkodzić przewody, chyba że u Ciebie montaz jest inny Jutro sie zobaczy mam nadzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lgx18b Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Kurde to nie chce puścić umęczyłam się przy tym bardziej niż przy ... ;p moje wątpliwości co do odkręcania nakrętki od środka błotnika wzięły się stąd, że każda inna śrubka którą wykręcałam była na stałe tj sama nakrętka. Dzięki takiemu rozwiązaniu odkręcając śrubę nie ma problemu, że nakrętka gdzieś wpadnie i się jej nie odnajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembis Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Jesli dobrze rozumiem to masz jakos nagwintowane wejście kierunku! Zatem próbuj kręcić samym kierunkowskazem tylko delikatnie aby go nie urwać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lgx18b Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Próbowałam i tak i tak ;/ popsikałam te nakrętki na noc wd40 zobaczymy jutro... bo jak na razie to lipa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 po WD Ci zardzewieje szybciej niz myslisz;) .. nafta only:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lgx18b Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Problem się rozwiązał, odkręca się je tak jak pisał dembis, problem tkwił w posiadanej przeze mnie sile ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam. Podpinam się pod temat.Posiadam Kawasaki GPZ 500S z roku 1993.Mam drobne pytanie.Mianowicie gdy odpalam kawe na zimnym silniku słychać jak by zawory waliły. Gdy przejade około 1km lub popyka ze 3min wszystko jest OK.Ma ktoś pomysł co to może być? Może że to normalne w tym egzemplaży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 wyreguluj zawory. Kawasaki ma tendencje do skracania luzów po zagrzaniu (szczególnie starsze modele) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Podziękował za info.Wiesz może jakie mają być szczeliny na zaworach?Mój silniczek posiada 8 zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Dla potomnych.Ustawienie zaworów w Kawasaki GPZ 500S.W pierwszej kolejności ściągamy czasze, następnie ściągamy siedzenie, zbiornik paliwa. Spuszczamy płyn chłodniczy. Odkręcamy węże wodne wchodzące w pokrywę rozrządu. Odkręcamy rurki wodne od pokrywy rozrządu i je wyciągamy, mogą stawiać opór ponieważ siedzą na oringach więc mocniej szarpnąć do góry i będzie OK. Odkręcamy kluczem 10mm pokrywę oleju i ściągnąć (mogą przeszkadzać linki gazu oraz sania więc można je odpiąć, mi nie przeszkadzały) Odkręcamy dwie plastikowe śruby znajdujące się po lewej stronie silnika. Nakładamy klucz nasadowy 14mm i kręcimy w prawo w drugim otworze widać obracającą się tarcze na której są nabite symbole F T C. Zaczynamy ustawiać zawory od lewego cylindra. Ustawiamy w okienku symbol T pamiętając aby krzywka była u góry jeśli nie będzie to należy ponownie obrócić wałemi będzie ok, Tak samo z prawym cylindrem, oznaczenie prawego cylindra to symbol C. Szczelina na zaworach ssących to 0.13 - 0.18 mm (Zawory ssące znajdują się bliżej gaźników) Zawory wydechowe ustawiamy 0.18 - 0.23. I skręcamy motocykl. Pamiętaj aby ustawiać zawory na zimnym silniku i zaopatrzyć się w sylikon (najlepiej K2 czarny żaro i olejo odporny) oraz nowe oringi na rurki wodne. Złożem na starych oringach i mi woda uciekała pod fajkę :/ Już opanowane i motocykl ożył, lepiej wkręca się na obroty Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.