Piteros1 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 witama wiec tak, motor ładnie pali jeździ tylko jest problem z wolnymi obrotami, motor po dodaniu gazu dopiero po czasie schodzi z obrotów, przepustnica nie jest popękana tylko przytarta, moje dyszepilot air jet - 75main air jest - 200głowna 170startet jet - 85pilot jet - 45 ( nie jestem pewien czy pilot jet i starter jet nie podałem na odwrót)i iglica na środkowymwczoraj rozebrałem gaźnik i zmieniłem na iglicy na 2 od góry i efekt taki ze rura mocno sie czerwieni ale lepiej schodzi minimalnie, dysze główna tez kiedyś zmieniłem na 170, teraz pytanie bo nie wiem w którą stronę iść zwiększenia dawki czy zmniejszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 ustaw sobie obroty ok 1500 i krec sruba składu do momentu az obroty beda wzrastaci zostaw je w punkcie w którym sa one maksymalne i wtedy obniz tylko obroty i obejzyj czy "spada" z obrotów jak nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.