Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

wr 400f i problem z gaznikiem keihin


Piteros1

Rekomendowane odpowiedzi

witam

a wiec tak, motor ładnie pali jeździ tylko jest problem z wolnymi obrotami, motor po dodaniu gazu dopiero po czasie schodzi z obrotów, przepustnica nie jest popękana tylko przytarta, moje dysze

pilot air jet - 75

main air jest - 200

głowna 170

startet jet - 85

pilot jet - 45 ( nie jestem pewien czy pilot jet i starter jet nie podałem na odwrót)

i iglica na środkowym

wczoraj rozebrałem gaźnik i zmieniłem na iglicy na 2 od góry i efekt taki ze rura mocno sie czerwieni ale lepiej schodzi minimalnie, dysze główna tez kiedyś zmieniłem na 170, teraz pytanie bo nie wiem w którą stronę iść zwiększenia dawki czy zmniejszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.