Bastor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam panie i panów mam takiego problema. Wróciłem z pracy do domu stawiam moto do garazu ,wracam po godzinie a tam pół litra paliwa na ziemi.może to błachy powód ale to moje pierwsze moto i ja sie pytam co to sie dzieje,coś z gażnikami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulliver Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Kiedyś zostawiłem kranik ustawiony na 'pri' i się paliwa ulało. Także byłem wystraszony ale jak widać powód był banalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 no ok ale świece by zalewało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
... Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 ubytki mogą być ale pół litra to chyba przesada... Może jakaś nieszczelność. Prześledź drogę dopływu paliwa na linii bak - gaźniki i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 to sie lało z tego przelewowego bo chyba tak sie fachowo ten wężyk nazywa dopiero jak zakręciłem kranik i spuściłem paliwo z gażników przestało lać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 kranik masz podcisnieniowy w nim szukaj usterki membranka juz nie daje rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 podczas pracy silnika nie zalewa etc? bo czasami nieszczelne zaworki iglicowe sa powodem "przelewania" gaźnika (nie trzymaja ustawionego poziomu paliwa). Jezeli kranik byłby w pozycji pri a zaworki iglicowe sa szczelne nie ma prawa wyciekac paliwo przez przewód przelewowy gaźnika na wyłaczonym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.