loczek16 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 witam, mam zamiar kupić motor, prawdopodobnie ma wbite w przetłumaczony brief szwajcarski 125cc, ale właściciel twierdzi ze można zarejestrować ja na 50c, i teraz taktutaj sa papiery [ 2 skany papierów ]http://img697.imageshack.us/f/img003qf.jpg/mam 2 takie papierki, podbity przez rzeczoznawce 2 podbity przez stacje kontroli pojazdówhttp://img188.imageshack.us/i/img004bb.jpg/taki papierek również podbity przez stacje kontroli pojazdów oraz rzeczoznawce motoryzacyjnego.i teraz tak, w szwajcarskie papiery ma normalnie wbite 125cc, czy jak pójdę do wydziału komunikacji takie papiery przejdą? bo ja nie rozumiem, właściciel pojazdu mówi ze bez problemu można zarejestrować motor na 49cc,interesuje mnie to czy to jakiś przekręt czy te papiery w ogole nic nie wprowadzają,czekam na wypowiedz panów motÓrzystwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jeżeli przeszed motorek przez przegląd to chyba tym się będą sugerować w wydziale komunikacji ?Wiesz silnik to rzecz wymmienna możesz powiedzieć że kiedyś motorek miał silnik 125 a teraz masz tam 50 kęWażne że ci przegląd przeszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek16 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 wiesz, ten przegląd jest ogólny, on nie jest na czas określony tylko BEZTERMINOWY wydany na zawsze, ale diagnostyk z mojej miejscowości nie będzie sprawdzał silnika na 100% wiec zapewne przejdzie przegląd ponowny na 50cc,czyli jak mma wbite w brief ze ma 125cc ale mam papiery z diagnostyki i rzeczoznawcy ze to 50cc zablokowany to przejdzie mi to w wydziale komunikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Tak myślę ale pewności nie daje . Wiesz babka w urzedzie sugeruje się dokumentacją i tyle sprawdza dowód i czy jest przegląd zrobiony A na 50 cc nie ma już bezterminowo weszła ustawa że motorowery mają mięć przegląd co 2 lata . I nie ważne co miałeś wcześniej wbite w dowodzie rejestracyjnym jak przerejstrowujesz musisz zrobić przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek16 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 czyli lipa. bo to jest bez terminowy przeglad z 2007r, czyli juz koniec, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidek102 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Dowodu zagranicznego i tak w wydziale nie sprawdzą, oni sugerują się tłumaczeniem i jeśli w tłumaczeniu dowodu masz napisane, że jest to 125cc i jeśli chcesz to legalnie na 50cm to temat wygląda tak:Musisz mieć pełne zaświadczenie od rzeczoznawcy, że silnik został zmieniony, a tu jest pod górkę, bo często tego rzeczoznawcy nie chcą robić. Dalej musisz dostarczyć zdjęcia tego jak to masz zrobione. Generalnie z rzeczoznawcą jest najwięcej roboty i problemów, bo sporo urzędowych pisemek musisz mieć. Samo takie zaświadczenie nie wystarczy. Dalej przegląd, też muszą wpisać 50cm i to jest też jakiś rozszerzony przegląd z tego co pamiętam. Generalnie, może u Ciebie w wydziale nawet wystarczy to co masz, ale z doświadczenia, w Tychach nie zrobisz 125/50. Masa załatwiania nie wiadomo po co. Wszystko zależy od wymagań wydziału komunikacji. A koniec końcom, jeśli podczas wypadku wyjdzie na jaw, że masz tam 125 to powodzenia: rzeczoznawcy, diagnoście= koniec ich kariery w tym zawodzie i właśnie dlatego nie chcą robić ludzie takich przekrętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.