Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

przeglad na 50cc,WAZNE


loczek16

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam zamiar kupić motor, prawdopodobnie ma wbite w przetłumaczony brief szwajcarski 125cc, ale właściciel twierdzi ze można zarejestrować ja na 50c, i teraz taktutaj sa papiery [ 2 skany papierów ]http://img697.imageshack.us/f/img003qf.jpg/mam 2 takie papierki, podbity przez rzeczoznawce 2 podbity przez stacje kontroli pojazdówhttp://img188.imageshack.us/i/img004bb.jpg/taki papierek również podbity przez stacje kontroli pojazdów oraz rzeczoznawce motoryzacyjnego.i teraz tak, w szwajcarskie papiery ma normalnie wbite 125cc, czy jak pójdę do wydziału komunikacji takie papiery przejdą? bo ja nie rozumiem, właściciel pojazdu mówi ze bez problemu można zarejestrować motor na 49cc,interesuje mnie to czy to jakiś przekręt czy te papiery w ogole nic nie wprowadzają,czekam na wypowiedz panów motÓrzystwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, ten przegląd jest ogólny, on nie jest na czas określony tylko BEZTERMINOWY wydany na zawsze, ale diagnostyk z mojej miejscowości nie będzie sprawdzał silnika na 100% wiec zapewne przejdzie przegląd ponowny na 50cc,czyli jak mma wbite w brief ze ma 125cc ale mam papiery z diagnostyki i rzeczoznawcy ze to 50cc zablokowany to przejdzie mi to w wydziale komunikacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę ale pewności nie daje . Wiesz babka w urzedzie sugeruje się dokumentacją i tyle sprawdza dowód i czy jest przegląd zrobiony A na 50 cc nie ma już bezterminowo weszła ustawa że motorowery mają mięć przegląd co 2 lata . I nie ważne co miałeś wcześniej wbite w dowodzie rejestracyjnym jak przerejstrowujesz musisz zrobić przegląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowodu zagranicznego i tak w wydziale nie sprawdzą, oni sugerują się tłumaczeniem i jeśli w tłumaczeniu dowodu masz napisane, że jest to 125cc i jeśli chcesz to legalnie na 50cm to temat wygląda tak:Musisz mieć pełne zaświadczenie od rzeczoznawcy, że silnik został zmieniony, a tu jest pod górkę, bo często tego rzeczoznawcy nie chcą robić. Dalej musisz dostarczyć zdjęcia tego jak to masz zrobione. Generalnie z rzeczoznawcą jest najwięcej roboty i problemów, bo sporo urzędowych pisemek musisz mieć. Samo takie zaświadczenie nie wystarczy. Dalej przegląd, też muszą wpisać 50cm i to jest też jakiś rozszerzony przegląd z tego co pamiętam. Generalnie, może u Ciebie w wydziale nawet wystarczy to co masz, ale z doświadczenia, w Tychach nie zrobisz 125/50. Masa załatwiania nie wiadomo po co. Wszystko zależy od wymagań wydziału komunikacji. A koniec końcom, jeśli podczas wypadku wyjdzie na jaw, że masz tam 125 to powodzenia: rzeczoznawcy, diagnoście= koniec ich kariery w tym zawodzie i właśnie dlatego nie chcą robić ludzie takich przekrętów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.