dariusz865 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 witam czy mógłby mi ktoś pomóc zgineła mi iskra w kawasaki kl250 rok 1985 . gdzie szukać przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daill88 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ja proponuje zacząć od książki serwisowej. Zresztą jak znajdę chwile to czegoś poszukam. Starsze motocykle mają to do siebie że czasem trzeba przy nich podłubać.Jak mógłbyś trochę więcej napisać było by ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 A co mu da książeczka serwisowa w tej sprawie ?I co ci ma więcej napisać ?Jedynie co mu się może z niej przydać choć bez tego też się da to schemat instalacji elektrycznejCo do twojego problemu to najlepiej będzie metodą "po nitce do kłębka"Bierzesz miernik ustawiasz na odczyt prądu zmiennego "V ~" i sprawdzasz fajkeświece jeżeli nie ma prądu gdy odpalasz to sprawdzasz następnie kabel WN z cewką jeżeli i tu nic się nie dzieje to sprawdzasz CDI - moduł (Kl250 jak się nie mylę już go ma) po prostu sprawdzasz czy na jego wyjściu i łączeniu z kablem WN jest prąd itd...I tą metodą sprawdzasz aż do samego źródła czyli cewek w kole magnesowym .Posprawdzaj to i napisz jaki rezultat to będziemy dalej myśleć .Możesz też oczywiście odłączyć całą główną wiązkę i sprawdzić od razu czy cewki dają prąd a później wiadomo łączyć poszczególne elementy i sprawdzać .Btw. Sprawdzałeś czy świeca nie ma przebicia na porcelanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daill88 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Z tego co wiem to raczej sprawdzasz rezystancje na poszczególnych modułach a te śmieszne książki serwisowe podają prawidłowe wartości.Ale plan jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Tak opornością też można sprawdzać ale tą metodę wolę wtedy gdy masz spadki napięć przebicia zaśniedziałe kable itp.. usterkiA tu masz dwie opcje Prad jest na świecy lub nie ma więc po co oporność ?No i tą metodą modułu nie sprawdzisz czy jest dobry czy nie zresztą modułu w ogóle się na da przemierzyć miernikiem jedynie można sprawdzić gdy jest podłączony pod prądnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariusz865 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dzęki za podpowiedz od czego mam zacząć jak posprawdzam dam znać jak poszło dzieki bardzo pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daill88 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 I/JG53_Pogo @ 23.06.2010 10:47No i tą metodą modułu nie sprawdzisz czy jest dobry czy nie zresztą modułu w ogóle się na da przemierzyć miernikiem jedynie można sprawdzić gdy jest podłączony pod prądnice.Sprawdzisz :)Ja sprawdzałem, Wojtek sprawdzał, Marysia nie sprawdziła i sobie nie pojeździła :DSwoją drogą to jeszcze gówno wiem o instalacjach w moto wiec się sprzeczać nie będę.Powodzenia w rozwiązywaniu problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 W module tyrystor współpracuje z czujnikiem hala więc ot tak miernikiem samego modułu nie pomierzysz jedynie gdy stworzysz mu środowisko w którym on pracuje !Owszem możesz rezystancje pomierzyć ale co to da żadnych informacji czy jest dobry czy zły ci to nie da ?Czyli reasumując musisz mu podać napięcie do zasilania CDI a mierzenie samym miernikiem bez tego można sobie darować i wsadzić między mchy i paprocie .Zresztą robiłem to nie raz choć elktronikiem nie jestem ale wiem swoje i napisałem ci po prostu tak na chłopski rozum i z mojego doświadczenia i mógł bym ci nawet nagrać filmik z próby pomiaru modułu samym miernikiem ale po co ?Ty wiesz swoje ja wiem swoje ... Zresztą w internecie też można co nieco przeczytać na ten temat http://zaplon.pl.tl/Diagnostyka-i-naprawa-CDI.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.