bejzbol89 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Chce kupic w suzuki sv 650 N . Znalazlem taka niedaleko mnie i w najblizszym czasie mam sie wybrac na oględziny. Nie znam sie za bardzo na motocyklach a nie chce kupic wykatowanego bubla. Prosze aby wypowiedzialy sie osoby ktore sie znaja na rzeczy. Na co zwrocić uwage przy oględzinach? Czy w cenie 11 tys PLN jest warta kupna? Czy to ze jest zdlawiony do 35KM moze miec zly wplyw na silnik? I tak zaraz po kupnie zamierzam go "odblokować" do pelni mocy. Czy warto kupić ta SVke? A to opis svki: suzuki sv 650 N, 2005. Przebieg nie znany bo sa problemy z licznikiem ale wlasciciel mowi ze ok 10 tys km. Licznik zle mierzy prędkość, po szlifie lewa stroną. Zmieniona rura wydechowa, turystyczne siedzenie, ladny kolorek. Zdlawiony do 35 KM , podobno takie wymogi sa we Francji( stamta wlasnie zostal sprowadzony). Na Polskich drogach jeszcze nie jedzil ale przeglad juz jest tylko oplacic VAT24 i zarejestrowac. A cena ok 11 tys. pln. A to jego zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/442a44f0810cb7f2.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cathykgb Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 weź ze sobą lepiej jakiego mechanika (będziesz najwyżej o 100PLN w plecy, a nie 1000-2000PLN bo potem się okaże że to mina) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba_Rozpruwacz Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zobacz blok silnika czy nie jest jakiś dziwnie uszkodzony, zobacz czy nie jest brudny. Zapal silnik, posłuchaj. Sprawdź tarcze i klocki jaki mają stan. Sprawdź ramę. Wszystkie numery. Usiądź na moto i pobujaj nim. Jeżeli licznik źle mierzy tzn że było coś kombinowane albo doznał jakiegoś poważniejszego uszczerbku ... w takim przypadku należałoby go odłączyć i podłączyć na nowo wtedy powinien wskoczyć na właściwe parametry wgrane w pamięć. Przejedź się i puść go wolno bez trzymanki, jak coś skręca nie bierz. Jeżeli nie był jeszcze rejestrowany to koszt rejestracji (teraz nie pamiętam coś koło 150zł chyba) oraz 500zł opłaty recyclingowej. Sporo kosztów dodatkowych .. jeżeli jest po sprowadzeniu to kartę pojazdu musisz wyrobić to jest chyba ekstra płatne także jak się zamkniesz w 12 to będzie BARDZO DOBRZE + przegląd i wymiany przynajmniej 500zł. Osobiście pomyślałbym nad nim dopiero jeżeli sprzedawca opuściłby cenę do powiedzmy 10patyków. Baaa... co ja piszę. 10 to za S, za Nkę musiałby zejść więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.