krzysiek951 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Czy próbował ktoś zamiast wymienić cały napinacz to samą sprężynę? podobno jest to jedyny element który ulega zniszczeniu.. jak to wygląda w praktyce?http://www.larsson.pl/?c=news&id=231 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwiskoszecin Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 to nie prawda. sprężyna w napinaczu wogole nie pracuje. ma za zadanie napięcie napinacza podczas jego montażu a następnie zostaje w pozycji stałej. Czasami w napinaczach psują się zapadki i i suwak powraca co jest niebezpieczne. Najlepiej wymieniać cały napinacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 to nie prawda. sprężyna w napinaczu wogole nie pracuje. ma za zadanie napięcie napinacza podczas jego montażu a następnie zostaje w pozycji stałej. Czasami w napinaczach psują się zapadki i i suwak powraca co jest niebezpieczne. Najlepiej wymieniać cały napinacz.Bredzisz. Wez najpierw zobacz jak wyglada napinacz do VTR a dopiero pozniej cos pisz. Pokaz mi zapadke w tym napinaczu. W nich sprezyna caly czas wywiera nacisk na lancuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwiskoszecin Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 nie wiedziałem ze to napinacz do vtr bo nie wchodzilem na linka ale masz racje.w takim sie wymienia spręzyne. tylko po co od razu bredzisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek951 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 A jak wygląda wykręcenie napinacza? W serwisówce pisze, że trzeba się posłużyć tzw "stopper tool". Jest to konieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwiskoszecin Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 w zalączniku podaje rysunek tego"stopper tool". możesz go zrobić z 1mm blachy. jest po to zeby ci łańcuszek nie przeskoczył. pozatym musisz posciągać dekle zaworowe i ustawic odpowiednio wałki aby być pewnym ze podczas wymiany nic nie przestawiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Rownie dobrze mozesz uzyc srubokreta jak zdejmiesz pokrywe zaworow ale bez stopera (blokady) najlepiej to robic z kims jesli nie ma sie wprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.