Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

serwiskoszecin

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia serwiskoszecin

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. w zalączniku podaje rysunek tego"stopper tool". możesz go zrobić z 1mm blachy. jest po to zeby ci łańcuszek nie przeskoczył. pozatym musisz posciągać dekle zaworowe i ustawic odpowiednio wałki aby być pewnym ze podczas wymiany nic nie przestawiłeś.
  2. nie wiedziałem ze to napinacz do vtr bo nie wchodzilem na linka ale masz racje.w takim sie wymienia spręzyne. tylko po co od razu bredzisz...
  3. to nie prawda. sprężyna w napinaczu wogole nie pracuje. ma za zadanie napięcie napinacza podczas jego montażu a następnie zostaje w pozycji stałej. Czasami w napinaczach psują się zapadki i i suwak powraca co jest niebezpieczne. Najlepiej wymieniać cały napinacz.
  4. co to znaczy cewka w zasadzie...? zmierz oporność obu cewek i ją porównaj. to najprostszy aczkolwiek nie stuproc. sposób. jeśli rezystancja znacznie się różni tzn cewka jest defekt. motocykl wchodzi na wysokie obroty czy poprostu brak mocy a pozatym czy przerywaCiężko jest coś powiedziec na odległość. Z doświadczennia wiem ze uszkodzenia modułu prowadzą zazwyczaj do straty iskry na jednym lub dwoch garach. Sprawd jesycye cyz iskra jest mocna.
  5. można sprawdzić szczelność króćców ssących, filtra pow, Cewki raczej nie jeśli na wolnych obr chodzi cały czas równomiiernie, ale można zamioenic je kolejnością jeśli widzisz ze szwankuje któryś gar.Modul może być. który to rok?
  6. jeśli motocykl miał szlif lub wywrotke na lewą stronę to po uderzeniu o dźwignię zmiany biegów mógł ulec skrzywieniu wałek zmiany biegów lub automat. Jednak 100 procentowej diagnozy nie postawisz bez rozebrania tego elementu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.