absalon Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 brakuje juz mi pomyslow gaznik sprawdzony kranik tez swiece rowniez czujnik walu ok, czy moze to byc modul zaplonowy a moze cewka jak to sprawdzic? czekam na nowe pomysly:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwiskoszecin Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 można sprawdzić szczelność króćców ssących, filtra pow, Cewki raczej nie jeśli na wolnych obr chodzi cały czas równomiiernie, ale można zamioenic je kolejnością jeśli widzisz ze szwankuje któryś gar.Modul może być. który to rok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
absalon Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 rocznik 2001, cewka w zasadzie chodzi dobrze, portki tez nie widac zeby byla jakas nieszczelnosc, kompresje ma na 9 obydwa cylindry, podczas jazdy nie da sie wycisnac wiecej jak 120km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwiskoszecin Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 co to znaczy cewka w zasadzie...? zmierz oporność obu cewek i ją porównaj. to najprostszy aczkolwiek nie stuproc. sposób. jeśli rezystancja znacznie się różni tzn cewka jest defekt. motocykl wchodzi na wysokie obroty czy poprostu brak mocy a pozatym czy przerywaCiężko jest coś powiedziec na odległość. Z doświadczennia wiem ze uszkodzenia modułu prowadzą zazwyczaj do straty iskry na jednym lub dwoch garach. Sprawd jesycye cyz iskra jest mocna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.