lonerr Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Proszę jaki Polak jest pomysłowy , wszystko się da zrobić tanio i prawie dobrze ...Aukcja allegro - obniżanie zawieszenia .... LoLraczej mało praktyczne ... , ale odważni niechaj próbują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shemsu Hor Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 o w morde....to chyba tylko w polsce jest to mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 tak sie kiedyś tjuningowało małego fiata.....jak chodziłem do technikum.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 brawa dla sprzedającego , następna jego aukcja bedzie z taśmą szkota jako folia w paskach do przyciemki szyb!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam na mojej aukcji,posiadam na sprzedaz zaciski na sprezynyc i lubi "na"dyć taki sruby idzie w praktikerze kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proteza Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 taki rodzaj tuningu już na allegro widziałem parę razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jedno czego nie rozumiem... koles kupuje auto powiedzmy sredniej klasy, ktore ma ponoc 180KM, wrzuca do niego nie najtansze alusy i... obniza zaciskami za 7zł To mi sie kojarzy z luksusowymi czy sportowymi samochodami przerobionymi na gaz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defQ Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jedno czego nie rozumiem... koles kupuje auto powiedzmy sredniej klasy, ktore ma ponoc 180KM, wrzuca do niego nie najtansze alusy i... obniza zaciskami za 7zł To mi sie kojarzy z luksusowymi czy sportowymi samochodami przerobionymi na gaz...kryzys ... trzeba sobie radzic nawet w radyklany sposob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jak mu to ciulstwo peknie to dopiero bedzie jazda ale brawo za pomysłowośc, czekam na dalsze propozycje tuningu tego pana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SP9WLC Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 ale ma przynajmniej prawie regulacje, znajomu obcioł szlifierką sprężyny w Matizie, kiedyś to cudo pozyczyłem i okazało się że jeździ sie jak dekorolką (bez obrazy dla dskorolki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinia87 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 To się nadaje do programu "operacja tuning" na tvn turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jak sie auto obnizy to jest szybciejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InFlame Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 hehe jak to mowią. Porzeba matką wynalazków... ale to już zdecydowanie przesada Jak dla mnie spokojnie nadaje sie do OPT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Tanie obniżanie ?W prasie tuningowej oraz sklepach pojawiła się oferta kupna zacisków (klamer) które rzekomo mają obniżyć auto bez utraty komfortu i bardzo niskim kosztem. Brzmi zbyt pięknie by było prawdziwe. Jak to wygląda w praktyce.Na początek drobna acz kosztowna refleksja: klamry te są identyczne z klamrami stosowanymi do zacisku lin stalowych które są dostępne w każdym sklepie typu obi / castorama itp z tym że kosztują dużo mniej - za dwa zaciski zapłacisz około 8 zł zamiast 40 różnica miedzy kupionymi zaciskami w castoramie a tymi tuningowymi jest taka iż te drugie są pomalowane na czerwono (swoją drogą coś droga ta farba )Teoria działanie tego "wynalazku" jest prosta jak sprężyna chodzi o to aby ściągnąć ze sobą jeden zwój sprężyny a tym samym obniżając zakres skoku sprężyny i wysokość tejże.W porządku. Mam w ręku 4 zaciski (zakładam że mam zamiar obniżyć tylko przód po 2 klamry na stronę) i tu pojawia się poważny problem gwint klamry jest za krótki żeby ściągnąć zwój sprężyny !!! Żeby tego dokonać potrzeba zadziałać naprawdę dużą siłą, dużo większą niż nacisk samochodu na jedną sprężynę !! Łatwo także się domyślić co dzieje się z ostatnim zdejmowanym ze sprężyny zaciskiem (chyba każdy bawił się procą)... O tym reklamy nie wspominają...Poradziłem sobie z tym problemem następującą: Po podniesieniu na lewarku samochodu, z dwóch długich śrub , dwóch blaszek z wywierconymi otworami na śruby oraz dwóch podkładek i nakrętek skonstruowałem "długą" klamrę , która była w stanie zbliżyć do siebie zwoje. Istotne jest aby obydwie nakrętki dokręcać równomiernie aby cała konstrukcja się nie obróciła wokół sprężyny Dla łatwiejszego kręcenie proponuje popsikać gwinty śrub WD40. Gdy już zbliżyłem zwój do siebie rozmieściłem symetrycznie oba zaciski i dociągnąłem zwój do siebie. Zdjąłem długi zacisk , Psiknąłem zaciski czarnym sprayem aby obciachu nie było , opuściłem auto i tyle.Efekt? Na początku żaden ale po krótkiej jeździe sprężyny się ułożyły i obniżenie było widoczne. I tu wielkie ALE. Podczas jazdy sprężyna pracuję i najzwyczajniej uderza klamrą o zwój sprężyny bezpośrednio nad nią !!!! Z kolei gwinty klamry uderzają o dolny zwój lub o kielich mocowania sprężyny!!!! Można uciąć kawałek gwintu by temu zapobiec. Tak też zrobiłem i tu kolejna pułapka, ale o tym zaraz.Demontaż tego "wynalazku" zaczynamy od zaciśnięcia pośrodku dwóch głównych zacisków długiego zacisku i dopiero wtedy odkręcamy główne zaciski. Jak łatwo się domyślić nie odbędzie się bez atrakcji w stylu wystrzeliwujące nakrętki i latające gwinty - o blokujących się zaciskach na gwincie nie wspominając (wtedy pozostaje nam tylko młotek i osłonka na żeby >.) Lepiej zastosować także drugą długą klamrę (po jednej przy każdym zacisku głównym), wtedy unikniemy powyższych efektów.Wrażenia wizualne są pozytywne auto jest faktycznie niższe ale i twardsze. Ale czy warto?Co więc o tym myślę? Zaciski zdjąłem już dnia następnego. Czemu? Ponieważ jest to rozwiązanie zbyt ryzykowne i niepewne. Skraca ono żywotność sprężyny jaki i amortyzatora. Nieustanne uderzenie zwojów o klamrę nie rokują dobrze na jej przyszłość. Nie chciałbym aby sprężyna na większej dziurze pękła. Nie dajcie się zwieść na "tanie obniżanie"! Może jest i tanie ale i niebezpieczne, no chyba że specjalnie na zloty gdy mamy do miejsca zlotu 20 km Sądze, że lepiej tą kasę przeznaczyć na coś innego i dziwie się czemu są firmy , które sprzedają taki shit!! Strach z tym jeździć. Jeśli dałbym się nabrać na reklamę i kupił "oryginalne" zaciski czułbym się mooocno nabity w butelkę.Trzymajcie się z daleka od takich wynalazków!tekst zapożyczony ze strony o kadettach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 BadMan ....teks przejeb..... ale jakim trzeba być matołem...... itd itd n/c żeby to zastosować w normalny użytkowaniu po prostu ludzkość i jej pomysły nie zna granic, temu nie może być końca:DPozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhitePower Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 pamietam ze u nas tjuningowcy w maluchach jakies 5 latek temu to stosowali i chyba do tego obcinali amortyzator ale moge sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.