kargulos Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 witam posiadam od kilku dni zx12r 2003, chciałbym dowiedziec sie cos wiecej na jej temat , na co ewentualnie mam uważać , co lubi sie popsuć mile widziane opinie użytkowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Wydaje mi się że troche za późno na opinie skoro już kupiłeś sprzęta. Ogólnie motocykl w tym roczniku nie ma jakiś wad konstrukcyjnych. Zastanawiałem się tez nad 12 ale jak dla mnie za drogi w utrzymaniu motocykl. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menel Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 za drogi w utrzymaniu motocykl ? Co masz na myśliz doświadczenia wiem że przy spokojnej jeździe spalanie wynosi 6,7 silniki w dobrym stanie z gwarancją rozruchową chodzą po 3 tysiąceczęści nie ma mnóstwo ale wszystko spokojnie można skompletować za niewielkie pieniądzedobry wybór kargul .... yy najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 najlepszy.... sposób na pękniętą ramę... kupić sobie kawasaki. Ramy w kawach pękają już w katalogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defQ Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 funio jesli tak czesto pekaja te ramy to czemu ta firma [kawasaki] jeszcze nie upadła ? zmien dilera bo tego co teraz masz to wciska Ci kit i pierdoły pozniej piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 najlepszy.... sposób na pękniętą ramę... kupić sobie kawasaki. Ramy w kawach pękają już w katalogach Gdzie ty to wyczytałeś w bravo gilr?co do utrzymaniaOpona 200 z tyłu dość szybko znika. Ja w sezonie robię miedzy 10 a 13 tyś km czyli jakieś 3 oponki a 200 setki do tanich nie należa, ale to jest moja opinia po prostu mnie by nie było stać utrzymać takiego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 funio przejechał się już tak na kawie dlatego marudzi no cóż trzeba mieć "szczęście" by tak trafić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Gdzie ty to wyczytałeś w bravo gilr?nie, w Fakcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 elvis- strzel se zaczes dziecko i leć do vegas dawać śluby, a w dyskusje z dorosłymi się nie wdawaj. Kawasaki nie od dzisiaj "słynie" z kiepskich ram. Miałem jednego takiego żółtka i mi pękła.Motocykl znałem od początku- przejechane niecałe 10 tyś. Nawet gleby parkingowej nie miała. Jak zacząłem czytać temat okazało się, że nie tylko ja miałem problemy z tymi ramami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 TRIUMPH tyż wymienioł ramy bo pękały HONDA do dziś wymienio sprzęgłą w 929 itd odwalcie się od KAWASAKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARNO Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 W kawach pękały ramy ale w zx6 do 2000 roku. O dwunastkach nic takiego nie słyszałem. Solidny sportowo turystyczny motocykl. Dobrze że wybrałeś model po 2002 roku jest w nim wiele ulepszeń w stosunku do poprzednika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 odwalcie się od KAWASAKI Heh! Coś mi to przypomina http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowcPolecam od 48 sek.Sorry za A reszcie więcej luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 elvis- strzel se zaczes dziecko i leć do vegas dawać śluby, a w dyskusje z dorosłymi się nie wdawaj. Kawasaki nie od dzisiaj "słynie" z kiepskich ram. Miałem jednego takiego żółtka i mi pękła.Motocykl znałem od początku- przejechane niecałe 10 tyś. Nawet gleby parkingowej nie miała. Jak zacząłem czytać temat okazało się, że nie tylko ja miałem problemy z tymi ramami!No widzisz to z twojego toku myślenia wynika że Suzuki też szit straszny. Przykłady: GSR "urywają" sie główki ramy, GSX-R 1000 K5 też wada główki ramy. Honda 954 pękają mocowania silników. Widzisz to że my żyjemy niestety w takiej polsce jakiej żyjemy i u nas Kawasaki Polska nie wymieni ramy w motocyklu poza gwarancja nie jest równoznaczne z tym że wszystkie Kawy to złom. Więc na przyszłość przemyśl trochę co napiszesz unikniemy docinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Heh! Coś mi to przypomina http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowcPolecam od 48 sek.Sorry za A reszcie więcej luzu Tu masz odpowiedz ziom http://www.youtube.com/watch?v=9TBAO2VmI2wwięcej luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Kawasaki nie od dzisiaj "słynie" z kiepskich ram. Miałem jednego takiego żółtka i mi pękła.Motocykl znałem od początku- przejechane niecałe 10 tyś. Nawet gleby parkingowej nie miała. Jak zacząłem czytać temat okazało się, że nie tylko ja miałem problemy z tymi ramami!może jak tak mało jeździł to go rdza złapała??bez obrazy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menel Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Funio gdybyś miał 3 sprzęty marki kawasaki i w 3 jebły by ramy to zrozumiałbym Twoją wypowiedź ale choopie nie w jednej pecha miałeś i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Pecha to się ma jak wywiniesz orła na parkingu bo się zagapisz, pecha masz jak najedziesz i złapiesz lacia 400 km od domu! Ale wada konstrukcyjna jaką jest wypuszczenie na rynek motocykla z pękającymi ramami to chyba trochę przesada co?Nawet pracownicy Kawasaki przycisnięci do muru mówili że niestety kawasaki dało dupy i tyle! I wiem że w suzkach pękały też a hondy nowe piją olej 50/50 z benzyną- ale jednak dla mnie kawa zostanie złomem i nic mojego zdania w tym temacie nie zmieni! Od kilku dobrych lat między producentami motocykli jest swoisty wyścig zbrojeń- kto zrobi lżejszy i mocniejszy motocykl co niestety kończy się dość często wtopami takimi jak np. miało kawasaki. Motocykle stały się bardzo delikatne co w połączeniu z obciążeniem (np. kierowca, pasażer, ew. jakieś torby) oraz stanem polskich dróg kończy się tak jak np. u mnie. I pech drogi kolego to nie ma tutaj nic do rzeczy. EOT z mojej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menel Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 No chyba że uda Ci się złapać zająca, wtedy nie ma mowy o pechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebdzik Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Graty moto jak bedziesz potrzebował pomocy części i inne pierdolki daj znac na Pw;] i nie ma co sie przejmować ramy nawet w fazerach pekają jak gumujesz go ostro każdy moto może mieć defekt ale nie odrazu cała marka;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymmonn Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 ja mam kawe od 3 lat i rama jakos nie pęka. Mam dobry sprzęt i nie dam powiedzieć złego słowa na kawe:) A tak przy okazji nie chce ktoś kupić zxr 750 j z 92 roku?? 5900 do negocjacji:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Pecha to się ma jak wywiniesz orła na parkingu bo się zagapisz, pecha masz jak najedziesz i złapiesz lacia 400 km od domu! Ale wada konstrukcyjna jaką jest wypuszczenie na rynek motocykla z pękającymi ramami to chyba trochę przesada co?Nawet pracownicy Kawasaki przycisnięci do muru mówili że niestety kawasaki dało dupy i tyle! I wiem że w suzkach pękały też a hondy nowe piją olej 50/50 z benzyną- ale jednak dla mnie kawa zostanie złomem i nic mojego zdania w tym temacie nie zmieni! Od kilku dobrych lat między producentami motocykli jest swoisty wyścig zbrojeń- kto zrobi lżejszy i mocniejszy motocykl co niestety kończy się dość często wtopami takimi jak np. miało kawasaki. Motocykle stały się bardzo delikatne co w połączeniu z obciążeniem (np. kierowca, pasażer, ew. jakieś torby) oraz stanem polskich dróg kończy się tak jak np. u mnie. I pech drogi kolego to nie ma tutaj nic do rzeczy. EOT z mojej strony.Chyba wszyscy producenci mieli w swojej ofercie modele z pękającymi ramami więc wniosek nasuwa się następujący: Wszystkie motocykle to złomy więc sprzedajemy je i od dziś jeździmy tramwajami... Mam kawę i jak na razie jedyne jej uszkodzenia były spowodowany tylko i wyłącznie z mojej winy. A jak będę się przesiadał to wiem, że następna też będzie kawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domynik Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Panowie pozwolcie ze sie wtrace...niestety ramy w zx6r do 2002 roku pekaja pod bakiem...sam widziałem byłem swiadkiem i przyznaje racje... niewiem czy ktos z was mial stycznośc z 636. czyli nastepca zx6r. moim zdaniem niema lepszej 600tki do dnia dzisiejszego...moj kolega kupil taka po glebie z przeznaczeniem przerobienia do stuntu. i zamierza pomalowac cala rame i wachacz. uwierzcie mi jak wziołem wachacz do reki to jakbym mial papier w rekach... niestety waga z wytrzymałoscia nieidzie w parze. A mit tego typu ze honda jest super kawasaki jest beee jest do dupy. prawda jest taka ze kazdy koncern produkujacy motocykle mial swoje wzloty i upadki i maszyny bardziej odporne i mniej. niemozna odrazu przekreslac tej marki.ja osobiscie do niedawna byłem zwolennikiem tylko i wyłacznie marki honda. a teraz rozgladam sie za kawa zx10r. pamietacie temat typu suzuki biora olej i sa do dupy a hondy sa super bo nie biora??? go** mi wszystkie bierze olej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L u k i Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 może jak tak mało jeździł to go rdza złapała??bez obrazy...rdza.. na alumionowej ramie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danozx Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam. Ja osobiscie jezdze tylko Kawami i nienazekam chodz troche ich zjezdzilem miedzy innymi zx-10 1989, potem akurat nie Kawa (yamaha YZF 600 THUNDERCAT,ktora fajnie jechale ale duzo oleju brala pozatym spoko,) nastepna byla zx7r 97r (swietna maszyna na tamte czasy chociaz ciezka),potem byla zx9r 00r nieustannie katowana na kole,i o dziwo rama silnik wytrzymaly to wszystko bez szfanku 58Tkm,potem przyszedl czas na wage lekka czyli zx10r 05r,ktora lekko wogule niemiala (znaczy sie kolo i poczatki torowe w poznaniu i brnie),a teraz jestem szczesliwym posiadaczem zx10r 07r,i niemam jej nic do zazucenia bo prowadzi sie o nieco lepiej od starszego modelu a a moc jest nieco lagodniej i rowniej oddawana, pozatym swietny sprzet za rozsadna kase.... ale zawsze chetnie zmienie na model 2008. Jesli chodzi o awaryjnosc KAWASAKI jest taka sama jak w innych firmach,bo ogulnie wszystko sie spierdzieli jak sie niedba,a rama jak masz pecha to peknie niezaleznie czy masz ZX GSXR RR czy R1,bo wszystkie sa teraz cienkie i kruche. Pozdrawiam wszystkich i tych co im kawa niepasuje i szerokosci w nowym sezonie zycze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 fajna maszyna ta 12tka. w ogole wszystkie duze sporty sa spoko. tak jak kolega powyzej napisał. jak bedziesz dbał to bedziesz jezdzil. nie oszczedaj na materiałach i juz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.