jardom Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam wszystkich.Napaliłem się bardzo na V-max z lat 90-tych. Zarąbiście podoba mi się ta maszyna. Opinie słyszałem bardzo rozbieżne. Nie miałem okazji niestety jeździć tym cackiem. Zastanawiam się również czy to, że zachwyciłem się tą maszyną jest wystarczającym powodem rozważać jej kupno. Wpadła mi w oko i co mam zrobić :-)Będę wdzięczny za wszelkie opinie.Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cavallii Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 hej, motocykl na ktory trzeba uwazac, na winklach wynosi i buja ,to krol prostej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merkury76 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Tak jak pisał cavalli.Dodatkowo słabe hamulce no i to prowadzenie.Typowa maszyna do ruszania spod swiateł i robienia długiego ogonka z gumy na asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cavallii Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 masz racje z tymi hamulcami,,,, cienkie sa, szczegolnie jak sie hamuje z duzej predkosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aerox50ccm Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Na razie mam roxa 50ccm hamulce brembo i nie narzekam wymieniam cylek na 110ccm z tuninguje i powinien iść ok 180km/h . Ale na światłach żadne auto nie ma szans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Aerox- toś się popisoł;)Stary Vmax to już zdetronizowany król prostej Zrobiłem na Vmaxie ponad 100 tys km i byłem zadowolony. Z tymi hamulcami- to chyba efekt masy motocykla. Mam teraz też ciężki i szybki motocykl i pomimo tego, że tarcza hamulcowa jest średnicy takiej z ciężarówki i ma 4 tłoczkowe zaciski to też nie powiem, żeby stawał w miejscu po naciśnięciu hamulców. Jak przesadzisz, to Ci zatrzyma koło.Na bujanie w zakrętach i na prostej przy prędkości wpływają: siodełkowa rama i wysoki profil opon. Ale pomimo tego bujania czuje się pewność prowadzenia. Ja byłem do tego przyzwyczajony, że jak się zapierdzielało na prostce, to moto cały czas faluje (takie delikatne wężykowanie) i w niczym mi to nie przeszkadzało. Chociaż teraz czuję różnicę, bo moja maszynka teraz sunie po drodze jak po szynach- potrafię o wiele szybciej wchodzić w te same zakręty, których Vmaxem bym nawet nie próbował tak przejechać.Bolączką tego modelu jest słabe sprzęgiełko rozrusznika i ślizgające sprzęgło. Przy dopierdzielaniu na światłach włącza się też kontrolka oleju i z tym nic nie zrobisz (przynajmniej tak było w moim z 91 roku). Ale jest piękny i ma świetny klang. Jedyne, co mi w nim przeszkadzało, to że jest dość mały (tak wizualnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.