bart_b Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 A orientuje się ktoś może jak jest z awaryjnością Triumph'ów? Cenami cześci i ogólnym serwisem? Jak jest w porównaniu do japończyków. Głównie chodzi mi o modele Daytona 600 i 650 no wiesz bywa roznie. czasem haftka sie zerwie czasem ramiączko ale ogolnie jest spoko. aha nie zapominaj ze mozna prac max w 40stopniach a na serio to mialem i jak dla mnie chodzi jak japonia, tzn podobnie z awaryjnoscia a do kompletu ma harakter i znacznie lepiej zapierdala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 A orientuje się ktoś może jak jest z awaryjnością Triumph'ów? Cenami cześci i ogólnym serwisem? Jak jest w porównaniu do japończyków. Głównie chodzi mi o modele Daytona 600 i 650 Swego czasu pisalem do redakcji Motorrad i pytalem wlasnie o awaryjnosc, nie mieli zadnych objekcji, sprzet maloawaryjny i dobry, mozna polecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.