Bishop Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam dwa dni temu stałem sie szczęśliwym posiadaczem GSX 1400 proszę ewentualnych użytkowników tego sprzętu o opinie i uwagi na co szczególnie zwracać uwagę przy eksploatacji tego diabełka. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumkwat Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Gratulacje!Odnośnie Twoich pytań, to myślę że po jakimś czasie sam sobie na nie odpowiesz Tego typu wątpliwości zazwyczaj powinno się mieć przed nabyciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bishop Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Gratulacje!Odnośnie Twoich pytań, to myślę że po jakimś czasie sam sobie na nie odpowiesz Tego typu wątpliwości zazwyczaj powinno się mieć przed nabyciem wątpliwości to nie mam żadnych szukałem dużego moto sam nie jestem mały wiec praktycznie wybór był ograniczony GSX 1400 lub XJR 1300 ale większość znajomych odradzała ze wzgledu na starą konstrukcje a przesiadłem się z Zephyra 1100, a w zapytaniu chodziło mi o sugestie co się najczęściej wali czego po prostu pilnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 wątpliwości to nie mam żadnych szukałem dużego moto sam nie jestem mały wiec praktycznie wybór był ograniczony GSX 1400 lub XJR 1300 ale większość znajomych odradzała ze wzgledu na starą konstrukcje a przesiadłem się z Zephyra 1100, a w zapytaniu chodziło mi o sugestie co się najczęściej wali czego po prostu pilnować.Przejeździłem ten sezon (pierwszy na tym motocyklu) i doszedłem do wniosku,że rzeczą ktora sie chyba nigdy nie sypnie w tym moto jest silnik,bo ma taki zapas mocy,że do nawet dynamicznej jazdy wykorzystuje sie typowo samochodowy przedział obrotów,czyli do 5-6rpm. a gdzie tam koniec skali.A najczęściej miedzy 2,5-4,5 rpm.Ale zresztą o tym to chyba wiesz sam doskonale.Ja do tej pory czyli przez tegoroczne 5tys. km. złapałem tylko gumę z tyłu.Aha,no i wymieniłem chłodnice,bo oryginalna sie sypła późnym latem.Właśnie chłodnice w tym modelu są nie do naprawy.Trzy wywołane warsztaty i każdy tylko ręce rozkładał,że alu i tylko klej,a jak pokleił to poszła w innym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba007 Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 czy jest w stanie ktoś z Was przedstawić jakieś porównanie takiego gsxa a bandita 1200 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomashtt Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 co do porównania przed gsx (aktualnie) miałem właśnie dużego bandytę ogólnie silnik troszke słabszy w gsf ale zsiadajac z gsf i wchodząc na gsx czujesz ruznice jakbys przesiadł sie z forda focusa do mercedesa s klasy jest poprostu duzo wiekszy szerszy i ciezszy a poza tym jak nie masz min 176cm wzrostu bedzie ci ciezko dosiegnac gleby stopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.