Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Honda Vtr 1000


petu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem ten motocykl VTR 1000 FS rok 99 i mam pytanie do użytkowników:1. Na jakim oleju najlepiej jeździć tą V-łką2. Jak u niego ze spalaniem3. Czy jakieś podzespoły często się zużywają4. Prosiłbym o ogólne Wasze zdanie na temat tego "pocisku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupiłem ten motocykl VTR 1000 FS rok 99 i mam pytanie do użytkowników:1. Na jakim oleju najlepiej jeździć tą V-łką2. Jak u niego ze spalaniem3. Czy jakieś podzespoły często się zużywają4. Prosiłbym o ogólne Wasze zdanie na temat tego "pocisku"
1. Ja jeżdżę na Castrolu 10W40 bo taki po prostu wlewają mi w zaprzyjaźnionym serwisie od początku i nie narzekam. Wiele osób tutaj powie Ci ,że lepszy będzie Motul , nie twierdzą ,że nie ;) 2. Mam VTR z 2001 roku czyli po niewielkich zmianach i nie da się zejść poniżej 7 litrów. W górę właściwie nie ma ograniczenia ;) 3. Zużywają się podobno napinacze rozrządu ( ja już wymieniałem ) ,zużywa się tez tylna opona ;) 4.Ogólne zdanie na temat tego "pocisku" mam jedno. Jest super , aczkolwiek polecam stalowe oploty oraz amortyzator skrętu. Dla wielu też pewnie ten motocykl jest już "stary" ale ja nie zamieniłbym go np na SV1000... Kwestia gustu oczywiście ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Zużywają się podobno napinacze rozrządu ( ja już wymieniałem ) ,zużywa się tez tylna opona ;)No własnie tak cos "cyka" od 3 tys w góre i podobno ze to napinacz , ale gumkę tylną mam ok na 2 sezony wystarczy.Czyli 10W40 półsyntetyk Motul czy Castrol jeden piernik moim zdaniemDzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także leje castrola 10W40.U mnie spalanie w granicach 7 litrow, niezaleznie czy miasto , czy trasa ale nigdy nie katuje maszyny. Rekord to chyba 9 litrów.Mam ją 1,5 roku, model 2000.Zmianiałem napęd, tylnią oponę, łożysko główki ramy.Moim zdaniem maszyna naprawde warta polecenia.Najdłuższa trasa którą przejechałem na niej to około 1500km w 2 dni. Z minusów to zbyt krótka przednia szybka (warto zmienić na turystyczną na "alledrogo") w razie dłuższych wycieczek Jeździsz na stacje benzynową z czystą przyjemnością Na początku uważaj na hamowanie silnikiem, mi nie raz przy trochę szybszym hamowaniu silnikiem koło traciło przyczepność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupiłem ten motocykl VTR 1000 FS rok 99 i mam pytanie do użytkowników:1. Na jakim oleju najlepiej jeździć tą V-łką2. Jak u niego ze spalaniem3. Czy jakieś podzespoły często się zużywają4. Prosiłbym o ogólne Wasze zdanie na temat tego "pocisku"
1. Motul 10W402. srednie spalanie 10l. w trasie ponizej 73. napinacze rozrzadu to bolaczka pierwszych modeli 97r.4. glowny atut silnik V2.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie były to ewidentne "stuki" przy zejściu z obrotów podczas hamowania silnikiem. Nie da się tego pomylić z czymś innym. Podczas wkręcania na obroty nie było słychać niczego niepokojącego.
Na jałowym biegu jest cisza - normalna praca silnika nic się nie tłucze, dopiero jak jadę 1,2,3,4...to od 3 tyś słychać tykanie które rośnie i przyspiesza razem z obrotami. Po zejściu z 3 tyś zapada cisza w silniku.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam posiadaczy vtr-ki. moja kupilem przy przebiegu ok13 tys i wymienilem zaraz po kupnie opony i klocki(jesli chodzi o czesci zuzywajace sie.) obecnie po kolejnych 13 tys wymienilem znowu klocki przod i tyl ( po kupnie tylu nie wymienialem) i tylna opone.mialem dunlopa st220 i powinna byc wymieniona 1tys km wczesniej.teraz tez zalozylem turystyczna opone metzelera tym razem. nie mialem problemu z tamta opona wiec nie zakladalem sportowej nie widzac potrzeby. lancucha tez jeszcze nie wymienialem i podejrzewam ze sezon wytrzyma( czyli bedzie na ponad 30 tys km. przy 26tys robilem reg. zaworow ale wszystkie luzy byly w normie. jezdze na motulu 5100 10w40. problemu z napinaczami na razie nie mam.znajomy ma od nowosci vtr i zrobil ponad 50tys robiac tylko serwis i wymiany. jesli chodzi o hamowanie silnikiem i zerwaniem przyczepnosci przy redukcji to moze to jest zabawa na prostej ale jesli zdarzy sie na zakrecie w pochyleniu( nawet nie duzym) to high side murowany a to juz nie jest wesole(osobiscie przerabialem). a co do spalania, jak dojezdzalem do pracy (miasto ,wioski) to wyszlo 5.9 a przewaznieod6.5 do7l. jak komus pali 9-10 to raczej powinien sie martwic o swoja egzystencje na tym swiecie a nie wysokie spalanie. najwiekszym plusem vtr-ki jest to ze ma silnik V a minusem niewygodne siedzenie i niska szyba. to takie moje przemyslenia.pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.