petu Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Witam, zakupiłem ten motocykl VTR 1000 FS rok 99 i mam pytanie do użytkowników:1. Na jakim oleju najlepiej jeździć tą V-łką2. Jak u niego ze spalaniem3. Czy jakieś podzespoły często się zużywają4. Prosiłbym o ogólne Wasze zdanie na temat tego "pocisku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam, zakupiłem ten motocykl VTR 1000 FS rok 99 i mam pytanie do użytkowników:1. Na jakim oleju najlepiej jeździć tą V-łką2. Jak u niego ze spalaniem3. Czy jakieś podzespoły często się zużywają4. Prosiłbym o ogólne Wasze zdanie na temat tego "pocisku" 1. Ja jeżdżę na Castrolu 10W40 bo taki po prostu wlewają mi w zaprzyjaźnionym serwisie od początku i nie narzekam. Wiele osób tutaj powie Ci ,że lepszy będzie Motul , nie twierdzą ,że nie 2. Mam VTR z 2001 roku czyli po niewielkich zmianach i nie da się zejść poniżej 7 litrów. W górę właściwie nie ma ograniczenia 3. Zużywają się podobno napinacze rozrządu ( ja już wymieniałem ) ,zużywa się tez tylna opona 4.Ogólne zdanie na temat tego "pocisku" mam jedno. Jest super , aczkolwiek polecam stalowe oploty oraz amortyzator skrętu. Dla wielu też pewnie ten motocykl jest już "stary" ale ja nie zamieniłbym go np na SV1000... Kwestia gustu oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petu Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 3. Zużywają się podobno napinacze rozrządu ( ja już wymieniałem ) ,zużywa się tez tylna opona ;)No własnie tak cos "cyka" od 3 tys w góre i podobno ze to napinacz , ale gumkę tylną mam ok na 2 sezony wystarczy.Czyli 10W40 półsyntetyk Motul czy Castrol jeden piernik moim zdaniemDzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyba Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Ja także leje castrola 10W40.U mnie spalanie w granicach 7 litrow, niezaleznie czy miasto , czy trasa ale nigdy nie katuje maszyny. Rekord to chyba 9 litrów.Mam ją 1,5 roku, model 2000.Zmianiałem napęd, tylnią oponę, łożysko główki ramy.Moim zdaniem maszyna naprawde warta polecenia.Najdłuższa trasa którą przejechałem na niej to około 1500km w 2 dni. Z minusów to zbyt krótka przednia szybka (warto zmienić na turystyczną na "alledrogo") w razie dłuższych wycieczek Jeździsz na stacje benzynową z czystą przyjemnością Na początku uważaj na hamowanie silnikiem, mi nie raz przy trochę szybszym hamowaniu silnikiem koło traciło przyczepność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 To tracenie przyczepności przy redukcji to akurat fajna zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 No własnie tak cos "cyka" od 3 tys w góre i podobno ze to napinacz U mnie były to ewidentne "stuki" przy zejściu z obrotów podczas hamowania silnikiem. Nie da się tego pomylić z czymś innym. Podczas wkręcania na obroty nie było słychać niczego niepokojącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saper_GSXF Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam, zakupiłem ten motocykl VTR 1000 FS rok 99 i mam pytanie do użytkowników:1. Na jakim oleju najlepiej jeździć tą V-łką2. Jak u niego ze spalaniem3. Czy jakieś podzespoły często się zużywają4. Prosiłbym o ogólne Wasze zdanie na temat tego "pocisku" 1. Motul 10W402. srednie spalanie 10l. w trasie ponizej 73. napinacze rozrzadu to bolaczka pierwszych modeli 97r.4. glowny atut silnik V2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 co wy wiecie o stukach w silniku, posluchajcie mojego Rotaxa w Vkach ogolnie leci napedopona na 6000km to u mnie max i spalanie jest piekne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petu Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 U mnie były to ewidentne "stuki" przy zejściu z obrotów podczas hamowania silnikiem. Nie da się tego pomylić z czymś innym. Podczas wkręcania na obroty nie było słychać niczego niepokojącego.Na jałowym biegu jest cisza - normalna praca silnika nic się nie tłucze, dopiero jak jadę 1,2,3,4...to od 3 tyś słychać tykanie które rośnie i przyspiesza razem z obrotami. Po zejściu z 3 tyś zapada cisza w silniku..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 napinacze rozrzadu to bolaczka pierwszych modeli 97r.Być może jest to bolączka pierwszych modeli aczkolwiek ja mam rocznik 2001 i jeden napinacz tez odmówił posłuszeństwa przy stosunkowo malutkim przebiegu. Dla świętego spokoju wymieniłem oba na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A czy na takim motocyklu na Chudow mozna podjechac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A czy na takim motocyklu na Chudow mozna podjechac?Coś Ty! Jest stary ,żółty i muchy po nim srają więc się nie nadaje. Ale może kiedyś kupie coś innego i polecę z ziomalami na Chudów. Kiedyś trzeba stać się TYM prawdziwym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 nie jezdzisz przy -10 jestes nikim! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
11romek11 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 witam posiadaczy vtr-ki. moja kupilem przy przebiegu ok13 tys i wymienilem zaraz po kupnie opony i klocki(jesli chodzi o czesci zuzywajace sie.) obecnie po kolejnych 13 tys wymienilem znowu klocki przod i tyl ( po kupnie tylu nie wymienialem) i tylna opone.mialem dunlopa st220 i powinna byc wymieniona 1tys km wczesniej.teraz tez zalozylem turystyczna opone metzelera tym razem. nie mialem problemu z tamta opona wiec nie zakladalem sportowej nie widzac potrzeby. lancucha tez jeszcze nie wymienialem i podejrzewam ze sezon wytrzyma( czyli bedzie na ponad 30 tys km. przy 26tys robilem reg. zaworow ale wszystkie luzy byly w normie. jezdze na motulu 5100 10w40. problemu z napinaczami na razie nie mam.znajomy ma od nowosci vtr i zrobil ponad 50tys robiac tylko serwis i wymiany. jesli chodzi o hamowanie silnikiem i zerwaniem przyczepnosci przy redukcji to moze to jest zabawa na prostej ale jesli zdarzy sie na zakrecie w pochyleniu( nawet nie duzym) to high side murowany a to juz nie jest wesole(osobiscie przerabialem). a co do spalania, jak dojezdzalem do pracy (miasto ,wioski) to wyszlo 5.9 a przewaznieod6.5 do7l. jak komus pali 9-10 to raczej powinien sie martwic o swoja egzystencje na tym swiecie a nie wysokie spalanie. najwiekszym plusem vtr-ki jest to ze ma silnik V a minusem niewygodne siedzenie i niska szyba. to takie moje przemyslenia.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.