romanwy Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Jeździłem DS650 jeden sezon. Ogólnie powiem szczerze, że mimo iż miałem do niego sentyment to odradzam. Poza ładnym wygladem i bezawaryjnością nie ma nic poza tym. Nie hamuje, nie przyspiesza, nie kładzie sie. Jest dośc delikatnym chooperem. Za drogim w zakupie jeśli szukasz ładnego egzemplarza i szybko traci na wartości. Wszelkie inne wady i zalety zostały opisane wyżej przez kolegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arrmando Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Kupiłem 650-tkę classic w 2006 roku jako pierwsze moto. Na nim praktycznie uczyłem się jeździć. MIał same zalety oprócz braku mocy - ale na początku mi to nie przeszkadzało. Ubrałem go pięknie. Sam rozwiercałem wydechy - 8 otworów w pierszej blaszce i po 4 w drugiej - głębszej - gada niepowtarzalnie - miodzio dla ucha.Niestety - po jakimś czasie mocy było mi mało i w 2008 r nabyłem Intruderka C1800R. Dragiem pomyka teraz moja koleżanka - mówi, że go kocha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Kupiłem w 1999 i miałem 2 sezony. Motocykl bardzo wygodny i bez obsługowy. Zrobiłem kilka ładnych tras , m.in Nordkapp. Przelot non stop z Kopenhagi do Katowic ( ponad 1250 km) tez nie dobił mi kręgosłupa. Ogólnie motorek wdzięczny i przyjazny ale... Niestety bardzo słaby. Solo jakoś jeszcze się zbiera ale z pasażerem już muli jak cholera. Był to mój drugi w karierze motocykl i dla początkujących mogę go polecić ale z czasem trzeba go zmienić na coś co JEZDZI !Zapomniałem dodać ,że standardowy przód dobija na każdej dziurze czyli non stop zważywszy na polskie drogi A hamulce tak jak wspomnieli inni - nie działają zbytnio.Tyle ,że w sumie po co hamulce skoro To To zbytnio nie jedzie Co do wydechów to powiem tyle ,że wiercenie dziur nic nie daje po za tym ,że dalej pierdzi tylko głośniej ( to dla zwolenników takiego tuningu ). Ja miałem wybebeszone całe tylne komory i to tez nie czarowało basem. Żeby to gadało po ludzku trzeba zmienić całe. I na koniec zgadzam sie z tym co pisze Vanhelsing niżej: Nie ważne co by zmienić w tym motocyklu - on zawsze będzie wyglądał tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Trzy powody dla których nie kupię Dragstara:1 Brak poweru,hamulców i kołyszą jak łajba na pełnym morzu2 Świecidełka3 Wszystkie wyglądają tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drag-man Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Zapraszam zainteresowanych kupnem drag stara oraz tych ktorzy chca sie dowiedziec coś wiecej o tym moto na stronke: www.yamaha-dragstar.pl, przy okazji chciałbym poinformowac że mam na sprzedac Drag Stara custom 650. Wiecej info na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.