Sign in to follow this  
Followers 0
DragMan

Yamaha Drag Star 650

30 posts in this topic

Ciekawy temat się rozpoczyna.U mnie jak na razie z najpoważniejszych to poluzowana linka z prędkościomierza i wyciek oleju w zimie, którego teraz ciężko wykryć bo znikł!Jeździ się zajefantastycznie, temat śledze. Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

procz tego, ze ten motocykl nie ma mocy, jest idealny. Zjezdzilem ponad 50 tys i zadnej powaznej awarii nie mialem. Jedynie przy dlugiej jezdzie w upale bral olej - na 800 km od strzala zezarl prawie dwie setki.AAAA no i miekki przod! Drag Star ma strasznie miekkie przednie zawiecho, bardzo czesto dobija, pomaga wymiana sprezyn jedynie.Gdyby mial o jakies 40 koni wiecej jezdzilbym nim do dzisiaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo mila maszyna latwa do regulacji i napraw we wlasnym zakresie wiele materialow pomocniczych na necie

Share this post


Link to post
Share on other sites

procz tego, ze ten motocykl nie ma mocy, jest idealny. Zjezdzilem ponad 50 tys i zadnej powaznej awarii nie mialem. Jedynie przy dlugiej jezdzie w upale bral olej - na 800 km od strzala zezarl prawie dwie setki.AAAA no i miekki przod! Drag Star ma strasznie miekkie przednie zawiecho, bardzo czesto dobija, pomaga wymiana sprezyn jedynie.Gdyby mial o jakies 40 koni wiecej jezdzilbym nim do dzisiaj
Faktycznie ma trochę za mało mocy,kilka koni więcej bo się przydało.Jestem w posiadaniu tej maszynki od roku więc nie mam takiego doświadczenia jak TY ale ogólnie jest OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bój żaby jak Ci się znudzi 650 to zawsze możesz się przesiąść na jej większą siostrę, a tak poza tym to bardzo wygodny

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bój żaby jak Ci się znudzi 650 to zawsze możesz się przesiąść na jej większą siostrę, a tak poza tym to bardzo wygodny
Z zasady jestem wierny i nie przesiadam się na siostry ,ale masz rację co do wygody super wygodna

Share this post


Link to post
Share on other sites

1100 to juz calkiem inny motocykl, mnie sie np wogole nie podoba. szczegolnie kanapa, zbiornik , licznik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdzę tym motocyklem już trzeci sezon , narazie żadnej awarii , tak jak wspomniał kolega troche więcej mocy by sie przydało bo te niecałe 40 KM czynią z niego takie wozidełko poza tym nie ma sie do czego przyczepić, lać i jeżdzić , pozdrawiam wszystkich użytkowników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od 6 lat śmigam na chopperach/cruiserach i powiem Ci że w Drag Stara 650 bym się nie pchał, chyba że będzie to Twój pierwszy motocykl. Wygląda ładnie, jest bezawaryjny ale strasznie mułowaty...gdyby miał kilka koni więcej....Pomyśl o Drag Starze 1100

Share this post


Link to post
Share on other sites

używam od roku 650 jako pierwszy sprzęt w życiu...juz brakuje mocy...czasami przód dobije..ale nie jestem fanem wyścigów i daje spokojnie rade..póki co bezawaryjnie..przebieg 35000...post-13507-1240596364.jpgpost-13507-1240596402.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich, przymierzam się do Drag Star-ki 650 na przyszły rok. Szalenie podobają mi się te motocykle, martwią mnie tylko często spotykane opinie żesilniki są słabe i mułowate... Niedługo sam się przekonam

Share this post


Link to post
Share on other sites

martwią mnie tylko często spotykane opinie żesilniki są słabe i mułowate... Niedługo sam się przekonam
Może lepiej pomyśleć o czymś mocniejszym? Pojeździsz kilka miesięcy i będzie Ci brakowało mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich, przymierzam się do Drag Star-ki 650 na przyszły rok. Szalenie podobają mi się te motocykle, martwią mnie tylko często spotykane opinie żesilniki są słabe i mułowate... Niedługo sam się przekonam
Jeśli nie jetseś fanem wariackiej jazdy to jest to świetny wybór. Swietny wygląd i komfort jazdy rekompensują brak mocy,ale nie jest tak źle.Tak poza tym to ja swoją xvs 650 moze będe sprzedawał na jesień będź wiosne,jeśli będziesz dalej zainteresowany to daj znać może się dogadamy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie jetseś fanem wariackiej jazdy to jest to świetny wybór. Swietny wygląd i komfort jazdy rekompensują brak mocy,ale nie jest tak źle.Tak poza tym to ja swoją xvs 650 moze będe sprzedawał na jesień będź wiosne,jeśli będziesz dalej zainteresowany to daj znać może się dogadamy
DragMan - A więcej szczegółów ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

DragMan - A więcej szczegółów ??
A co konkretnie Cię interesuje chętnie odpowiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co konkretnie Cię interesuje chętnie odpowiem
Który rocznik, jaki przebieg, jaka cena ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich, przymierzam się do Drag Star-ki 650 na przyszły rok. Szalenie podobają mi się te motocykle, martwią mnie tylko często spotykane opinie żesilniki są słabe i mułowate... Niedługo sam się przekonam
Hej.Posiadam 650 customa od roku (rocznik 2002), przebieg 16 tys i powiem szczerze, że jest super. Wymieniłem siodło na większe z classica. Jeśli chodzi o moc to może ciut mało te 40 KM, ale spokojnie da się tym jeździć (ponad 140 leci). A poza tym to motocykl do spokojnej jazdy a nie do szlifowania. Polecam gorąco. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA POKI CO NIE NARZEKAM NAWED W DWOJKE DAJE RADE MOZE NIE URYWA GLOWY ALE JEST WYGODNY NO I TEN WYGLAD I CO NAJWAZNIEJSZE BEZAWARYJNY NA PIERWSZE MOTO W SAM RAZ ALE LEPSZY CLASSIC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć ja w ubiegłym roku kupiłem XVS650A (clasic) zrobiłem nim 10 tyś. km. moje uwagi są następujące:- wygląd zarąbisty- komfort jazdy wygodny ale pomiędzy 70-90 km/h kardan wibracjami nieźle masuje pośladki i fakt jak wpadniesz w dziurę to przód czasami dobije.- hamulce do 100 km/h Ok ale powyżej tej prędkości to kiepsko zwłaszcza w 2 osoby- moc, te 40km to niewiele ale dynamika do 90 km/h bez zastrzeżeń natomiast powyżej to się zbiera... i zbiera... i zbiera... no ale ta maszyna służy do spokojnej jazdy. Nie mam szyby i powyżej 100km/h i tak chce urwać łeb zwłaszcza że mam otwarty kask bez szyby. Jednak zdecydowałem się na Draga ze względu na wygląd i zamiar jazdy na nim spacerowo-turystycznie.- awaryjność - bezawaryjny! Robię przeglądy u Matka w Szopienicach i Draguś śmiga i nie zawodzi.w tym roku chcę go sprawdzić na dalszej trasie i mam zamiar w czerwcu skoczyć nad Balaton a w lipiec-sierpień na objazdówkę po Chorwacji.w przyszłości myślę o zakupie typowego turystyka na dalsze trasy (FJR1300 lub LT1200) ale Drag i tak zostanie na jazdę po okolicy bo to clasic i nawet za 15 lat będzie wyglądał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć ja w ubiegłym roku kupiłem XVS650A (clasic) zrobiłem nim 10 tyś. km. moje uwagi są następujące:- wygląd zarąbisty- komfort jazdy wygodny ale pomiędzy 70-90 km/h kardan wibracjami nieźle masuje pośladki i fakt jak wpadniesz w dziurę to przód czasami dobije.- hamulce do 100 km/h Ok ale powyżej tej prędkości to kiepsko zwłaszcza w 2 osoby- moc, te 40km to niewiele ale dynamika do 90 km/h bez zastrzeżeń natomiast powyżej to się zbiera... i zbiera... i zbiera... no ale ta maszyna służy do spokojnej jazdy. Nie mam szyby i powyżej 100km/h i tak chce urwać łeb zwłaszcza że mam otwarty kask bez szyby. Jednak zdecydowałem się na Draga ze względu na wygląd i zamiar jazdy na nim spacerowo-turystycznie.- awaryjność - bezawaryjny! Robię przeglądy u Matka w Szopienicach i Draguś śmiga i nie zawodzi.w tym roku chcę go sprawdzić na dalszej trasie i mam zamiar w czerwcu skoczyć nad Balaton a w lipiec-sierpień na objazdówkę po Chorwacji.w przyszłości myślę o zakupie typowego turystyka na dalsze trasy (FJR1300 lub LT1200) ale Drag i tak zostanie na jazdę po okolicy bo to clasic i nawet za 15 lat będzie wyglądał
W sumie napsales dokladnie to co mysle Przerabialem xvs650a, bylem na nim nawet we Francji, jednego dnia walnalem 1009 km, potrafil walic 160 km/v na autobanie i to bez szyby.Zmienilem na Viadro i nie żaluje zmiany ale jesli mialbym kiedys kupowac chroma to wlasnie kupilbym jeszcze raz malego Draga.Jest znakomity pzdrkujik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć ja w ubiegłym roku kupiłem XVS650A (clasic) zrobiłem nim 10 tyś. km. moje uwagi są następujące:- wygląd zarąbisty- komfort jazdy wygodny ale pomiędzy 70-90 km/h kardan wibracjami nieźle masuje pośladki i fakt jak wpadniesz w dziurę to przód czasami dobije.- hamulce do 100 km/h Ok ale powyżej tej prędkości to kiepsko zwłaszcza w 2 osoby- moc, te 40km to niewiele ale dynamika do 90 km/h bez zastrzeżeń natomiast powyżej to się zbiera... i zbiera... i zbiera... no ale ta maszyna służy do spokojnej jazdy. Nie mam szyby i powyżej 100km/h i tak chce urwać łeb zwłaszcza że mam otwarty kask bez szyby. Jednak zdecydowałem się na Draga ze względu na wygląd i zamiar jazdy na nim spacerowo-turystycznie.- awaryjność - bezawaryjny! Robię przeglądy u Matka w Szopienicach i Draguś śmiga i nie zawodzi.w tym roku chcę go sprawdzić na dalszej trasie i mam zamiar w czerwcu skoczyć nad Balaton a w lipiec-sierpień na objazdówkę po Chorwacji.w przyszłości myślę o zakupie typowego turystyka na dalsze trasy (FJR1300 lub LT1200) ale Drag i tak zostanie na jazdę po okolicy bo to clasic i nawet za 15 lat będzie wyglądał
Zazdroszczę Ci tej trasy do Chorwacji byłem już tam 6 razy ale niestety nigdy na moto.Chętnie bym się wybrał,ale niestety w tym roku inne plany,moze za rok.Pozdrawiam i szrokiej drogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

650 to było moje pierwsze moto w życiu...nabyłem w zeszłym roku..sprzedałem w 2009 w maju...najechałem bezawaryjnie 6 tys km... dosiadłem tera intrudera 1500VL..to je inna bajka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

procz tego, ze ten motocykl nie ma mocy, jest idealny. Zjezdzilem ponad 50 tys i zadnej powaznej awarii nie mialem. Jedynie przy dlugiej jezdzie w upale bral olej - na 800 km od strzala zezarl prawie dwie setki.AAAA no i miekki przod! Drag Star ma strasznie miekkie przednie zawiecho, bardzo czesto dobija, pomaga wymiana sprezyn jedynie.Gdyby mial o jakies 40 koni wiecej jezdzilbym nim do dzisiaj
WitajMam 650 pół roku jest to mój 1szy motocykl, ma przejechane 20 tys , jak się zagrzeje to zawory tykają , nie wiem czy to normalne w tym motocyklu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba normalne jak kupiłem też zauważyłem to tykanie i dałem na oględziny i ustawienie zaworów do ratki. Tam mi wszystko sprawdzili i zawory wyregulowali i powiedzieli że tak ma być. Więc jeżdżę i się nie przejmuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0