Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Prośba O Radę W Wyborze Motocykla


val

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Noszę się z zamiarem zakupu swojego pierwszego motocykla, radzę sie opinii swoich znajomych co do wyboru marki i modelu i jak to zwykle bywa, ilu znajomych tyle opinii jestem na etapie robienia prawa jazdy na motocykl, tak że w kwestii jazd jak na razie jestem kompletnym laikiem. Jako kobieta biorę od uwagę bardziej względy estetyczne i bardzo podoba mi sie Yamaha Drag Star 650 ale podobno Honda jest najmniej awaryjnym motocyklem, i tak podobno Shadow 750 cieszy sie bardzo dobrą opinią...sama nie wiem jakie kryteria brać pod uwagę dlatego bardzo proszę o opinie ekspertów, a szczególnie mile widziane opinie koleżanek, które doskonale znają temat z autopsji. Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie porady. Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy ile masz kasy i na czym wczesniej jedzilas .kupno ciezkiej maszyny to raczej niezbyt dobre posuniecie ,tym bardziej ze jestes kobieta.na poczatek z chopperopodobnych kawasaki en 500,suzuki savage,virago 535.Nie napisalas nic o warunkach fizycznych i o tym co to ma byc i do jakiej kwoty.dziwi mnie tylko ze do nauki jazdy wybierasz cos z wysynietym przednim kolem co sie masakrycznie prowadzi. jezeli chcesz cos taniego i niezwodnego to kawa jezeli oplata za chromy to yamaha:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż...jeśli chodzi o moje warunki fizyczne to jak widać na załączonym obrazku nie jestem filigranową dziewczynką, 170cm i 70 kg ...jeśli chodzi o kwotę jaką mogę przeznaczyć to myślę że coś do ok. 12tys. na początek...w grę wchodzą tylko choppery, dla nich właśnie robię to prawko. Dzięki za opinie i czekam na więcej, dziewczyny doradźcie coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach