totalover Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No wybralem 2 motorki na poczatek byla to RS 125 ale po jej oglendzinasz stwierdzilem ze chodiz jak WSK-a i pali jak potwor ale za to jest dosyc potezna i duza tak jak ja 2 moto to honda CBR 125 R z tlumikiem jakims sportowym ladnie chodzi jak jakas 500 ladnie lapie oborty duzo jedze a spalanie dosyc niskie tylko nie wiem jaki v-max ile to moze pociagnosc? Duza wada dla mnie to ze jest malutka a ja duzyjakies opinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No wybralem 2 motorki na poczatek byla to RS 125 ale po jej oglendzinasz stwierdzilem ze chodiz jak WSK-a i pali jak potwor ale za to jest dosyc potezna i duza tak jak ja 2 moto to honda CBR 125 R z tlumikiem jakims sportowym ladnie chodzi jak jakas 500 ladnie lapie oborty duzo jedze a spalanie dosyc niskie tylko nie wiem jaki v-max ile to moze pociagnosc? Duza wada dla mnie to ze jest malutka a ja duzyjakies opinie? a chcesz kuic moto do jazdy czy tylko do vmaxu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
totalover Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Jezdze na spore odleglosc wienc nie potrzebuje v-maxa 180 ale jest moc na RS>Jak z czesciami do tych moto. I do tuningu i zamienne. Ile przezyją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Polecam CBR 125 R .Prosty w obsłudze naprawie,części są dostępne a co najważniejsze Honda to Honda i mało co się psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 No racja Honda, to Honda. ale wolałbym RS , moze na niskich obrotach chodzi jak motorower, ale na wysokich jak się wkręci głos jest cudowny, części dużo, duża moc a do 6l/100 km sie zmieścisz więc nie ma dużo. Wiadomo duża moc = częste remonty. raz na sezon tlok ok. ( 300-400 zł) i raz na 2-3 sezony szlif cylindra a co do v-max CBR myśle ze realne 120-130 km\h to maks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
totalover Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 a czesc tunignowe jak? Co latwo kupi w PL ? Ew w UK ? Ile silinik zyje i czy cena 4500 za 2004 32k przebiegu jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.