Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kawasami Z750 & Suzuki Sv650s


Paweł

Rekomendowane odpowiedzi

hmm wszystko zależy czy masz jakieś doświadczenie ??? a co do z750 czy sv to duża jest róźnica miedzy nimi jeden ma V2 a drugi V4 heh ja osobiście wolałbym sv bo mniejsza moc i łatwa do okiełznania na piersze moto bo z750 to już raczej ma kopa!!! heh!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak jak napisal mefiu. to dwa rozne motocykle. Jeden to streetfighter a drugi to sport-turystyk dla poczatkujacych. Sv-ka jest poprzedniczka wspolczesnego Gladiusa.A Zet nie zmienil sie od lat . Zobacz sobie samo porownanie mocy. Sv ma ok 70 KM a zet ok 116KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe mogęsię zgodzić , to coś to ma 1000. Z tego porównania 750 wychodzi lepiej niz 650.
De gustibus non est disputandum. Wyraziłem swoją prywatną opinię. Z750 może i lepiej wychodzi, zależy co kto lubi. Pomruk V2 wg mnie jest bardziej elektryzujący niż "szlifierski" klang R4...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe mogęsię zgodzić , to coś to ma 1000. Z tego porównania 750 wychodzi lepiej niz 650.
Gów*o sie znasz a pieprzysz gupoty to zupełnie inne motocykle i trudno powiedziec ktory jest lepszy oba nie sa idealne na pierwsze moto ,ale ja bym brał Sv i nie dlatego ze teraz mam większą SV tylko dlatego ze to Suzuki a nie Kawa i napewno jest duzo tanszy w eksploatacji bo jest V2 i pali naprawde niedużo a jak ktos duzo jezdzi to i na serwisie i na Paliwie zaoszczedzi a owiewka w wersji SV 650S umożliwi jazde z komfortową predkoscią lepiej niz golas Z750 przy czym SV jest wygodniejszy i ma dobry dół
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe mogęsię zgodzić , to coś to ma 1000. Z tego porównania 750 wychodzi lepiej niz 650.
jechałeś kiedyś na sv?? jak nie to nie pier.... to Ci z reszta mowie po raz drugi,choć sam nie prowadziłem sv (nie lubię jeździć cudzymi motocyklami). To jako plecak stwierdziłem,że sv jako mało który motocykl tej pojemności tak kulturalnie idzie na gume. Na ostatnim biegu przy prędkości 60km/h na tak ładnie jedzie i żwawo przyśpiesza.Przy sv trzeba się pilnować w redukcji biegów szczególnie dość agresywnej redukcji bo może kolo zablokować.Z rzędem jest tak,że dopóki nie przekroczysz pewnych obrotów moto jest nawet całkiem spokojne,później to się mu już diabełek odzywa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie sv w wersji S nie przypadła pozycja do gustu, ale za to silniczek wywarł duże wrażenie kulturą pracy jak i zachowaniem. Jest naprawdę przyjemny do jazdy i to nie tylko dla początkujących. Sprawdzałem zarówno w SV jak i w DL. A pozycja to już chyba tylko kwestia gustu, do polatania po mieście można znieść, na dłuższy wypad już gorzej (ale ja "mintka" dupa jestem i na sporty się nie nadaję ). Co kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy siem gó wno znacie a zabieracie głos, jezdzil ktos na nich ? pewnie nie, ja jezdzilem, z w porownaniu do sv jest lepszy, zreszta jak koszt 2 swiec wiecej nie jest duzy
pamietaj o tym,ze jak pierwszy raz jedziesz na moto to nie wiesz to on potrafi,dlatego zawsze proszę własciciela żeby mnie przewiózł i pokazał co maszyna potrafi wtedy z miejsca pasażera można chłodnym okiem ocenic co jest warte moto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy siem gó wno znacie a zabieracie głos, jezdzil ktos na nich ? pewnie nie, ja jezdzilem, z w porownaniu do sv jest lepszy, zreszta jak koszt 2 swiec wiecej nie jest duzy
Tak. Zdecydowanie się g..no znamy. Ale może podzielisz się swoją mądrością i podasz jakieś argumenty przemawiające za Kawą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)choć sam nie prowadziłem sv (nie lubię jeździć cudzymi motocyklami). To jako plecak stwierdziłem(...)
a to dobre A co do samego pytania - czemu autor postu nie przejedzie sie na obywdu motocyklach i nie stwierdzi co mu pasuje? Oba motocykle sa poprawne pod wzgledem technologicznym, nie maja zadnych wiekszych bolaczek, ktory wybrac zalezy od indywidualnych preferencji. Tak jak jeden woli czopki, inny turystyki, jeszcze inny sporty tak jednej osobie moze pasowac R4 innej V2, jednego bedzie dupa bolala na SV innego na kawałsraki, jednej osobie beda owiewki przydatne w trasie inna bedzie jezdzic tylko po miescie i owiewki beda tylko przeszkadzac itd. itd. itd. Dlatego pytanie ktory jest lepszy bez okreslenia preferencji przyszlego kierowcy i jego umiejetnosci jest troche bez sensu, tym bardziej ze sa to dwa bardzo rozne od siebie motocykle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dobre A co do samego pytania - czemu autor postu nie przejedzie sie na obywdu motocyklach i nie stwierdzi co mu pasuje? Oba motocykle sa poprawne pod wzgledem technologicznym, nie maja zadnych wiekszych bolaczek, ktory wybrac zalezy od indywidualnych preferencji. Tak jak jeden woli czopki, inny turystyki, jeszcze inny sporty tak jednej osobie moze pasowac R4 innej V2, jednego bedzie dupa bolala na SV innego na kawałsraki, jednej osobie beda owiewki przydatne w trasie inna bedzie jezdzic tylko po miescie i owiewki beda tylko przeszkadzac itd. itd. itd. Dlatego pytanie ktory jest lepszy bez okreslenia preferencji przyszlego kierowcy i jego umiejetnosci jest troche bez sensu, tym bardziej ze sa to dwa bardzo rozne od siebie motocykle.
Mu-H dokładnie masz racie tylko chciałem znać wasze opinie co sądzicie o tych motorach. Dzięki wszystkim za podpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Z750, jeden z szybszych nakedow, poleci 245km/h. Bardzo uniwersalny motocykl.
Tez bym to uznał za najważniejszy element. brawo. hahahahahahahahaa co do zdania "jeden z szybszych nakedów" to musze cie zmartwic ale np. B king jest zdecydowanie szybszy A co do omawianych maszyn to jestem zwolennikiem SVki. co do Z750 to wyglada jak zbieranina czesci z roznych motocykli. zrobili czyszczenie magazynu ze starych czesci i kazali zrobic moto. no i tak powstał z750 ;)a na serio to nie jezdzilem na nim tak wiec moge tylko powiedziec ze mi sie nie podoba. co innego Z1000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doceniasz ER-6 Bart-b. Jest znacznie mocniejsza od GS-a (ok 20KM).Pawel86Ale jako pierwsze moto polecam. Do 6 tys obrotow motocykl jest bardzo spokojny -ale nie dusi sie na niskich obrotach. Pozyzej 6 tys mozna sie pobawic. Jakies przypadkowe gumy ci nie groza a rowadzi sie to jak rower .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja napisałem, że jeden z szybszych, a nie najszybszy, wiadomo, że co 1300cm to nie 750cm, B-king to rakieta, bo miałem okazję się na nim przejechać, aczkolwiek nie ma żadnej osłony przed wiatrem(w porównaniu do Z750S). Ja zauważyłem, że na dłuższą metę siedzenie jest trochę za wąskie, przy 6tys pojawiają się wibracje w podnóżkach(takie mrowienie), przy wyższych prędkościach w zakrętach zawieszenie już zaczyna wymiękać, ale do miasta jest bardzo dobry(bardzo zwrotny), słaba widoczność w lusterkach, chamulce są takie średnie, ale dają radę, proponuję wymienić przewody na te w stalowym oplocie, bo mi się już raz udało tylny rozgrzać tak, że w ogóle nie hamował. W broszurze nawet o nim pisali "all round athlete" czyli, że jest dobry w każdej dziedzinie, i turystyka i sport i jazda po mieście.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.